Heeft iemand hier toevallig een Nederlands linkje voor? Als ik ze heb maar eens aansluiten
Krijg je linkje niet 123 gevonden..Koop gewoon die van mijn Ali-linkje. Niet in NL dus even wachten maar is goede set. Heb je ook meteen achter de mogelijkheid en stukken goedkoper!
Krijg je linkje niet 123 gevonden..
Ben ik ook wel benieuwd naar, of aftermarket Xenon, alleen kan dat wel icm automatische licht schakelaar enz? Ivm tunneltjes dat ze dan steeds een klap krijgen door aan en uit gaan?Wat zijn goede LED H7 lampen voor de Polo 6C (H7 halogeen units zitten er nu in) en heb ik extra onderdelen nodig om het passend te maken o.i.d.?
Maar de LED units van de 6C hebben toch ook reflector koplampen (weliswaar kleiner) maar het principe is toch hetzelfde? Of is het weer iets totaal anders?Xenon/led lampjes gaan bijna nooit een mooi lichtbeeld geven in reflector koplampen, deze zijn speciaal gemaakt voor halogeen lampjes.
Om met LED/xenon lampen een mooi lichtbeeld te krijgen heb je een projector koplamp nodig.
Ik hou het wel bij de xenonlook gloeipitten van PhilipsHad bij me vorige auto afttermarket xenon in een halogeen unit. Werd zo warm dat heel het lichtbeeld verpest was en de unit van binnen verbrand was
Geen slecht ideeIk hou het wel bij de xenonlook gloeipitten van Philips
Met halogeen units? Dus gewoon after market xenon lamp erin met voeding?Heb zelf 4 jaar xenon erin en in mei keuring gehad, beeld was perfect.
Heb wel xenon voor start/stop, zodat deze aanblijven als de auto uitgaat, krijgen ze ook niet zo op hun donder.
Waar ik dan benieuwd naar ben is hoe dat zit als je automatische verlichting hebt en dus ook wel eens een tunneltje enzo door rijd...Heb zelf 4 jaar xenon erin en in mei keuring gehad, beeld was perfect.
Heb wel xenon voor start/stop, zodat deze aanblijven als de auto uitgaat, krijgen ze ook niet zo op hun donder.
Dan heb jij of geluk, of is simpelweg de halogeen unit van de fiat kontIk heb origineel halogeen units, uitgerust met aftermarket xenon.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.