Dus ik ga met gevarenlichten op de spitsstrook kijken is heel me zwaard onder me auto dubbel geklapt.
Ik hoop echt dat je de vluchtstrook bedoeld.
Hoop dat je hem snel weer gemaakt krijgt.
Vandaag naar Carglass gereden. Hadden aan een half woord genoeg en kon hem meteen binnen zetten. Ruitenwisser los gehaald, afgesteld, vastgedraaid en mocht weer gaan. Klasse service!! Volgens mij doet hij het nu weer uitstekend en ik neem gelijk mijn woorden terug van beunhaas nu ik erbij heb gestaan en heb gekeken hoe ze het deden.
Helaas wel weer een ander heel erg vreemd probleem.
Toen ik gisteren na de meting naar huis reed ging ineens het olielampje geel branden. (niet knipperen)
De VW serviceapp. geraadpleegd en die zei oliepeil te laag, oke.
Thuis aangekomen oliepeil gemeten en inderdaad, deze was nog maar minder dan een kwart van wat hij had moeten zijn maar stond verre van droog. (moet ik toch beter op gaan letten want nog niet zo lang geleden nog gecontroleerd en toen was alles goed)
Vanmorgen met koude motor olie bijgegoten, gemeten en het peil was toen prima. Lopend boodschappen gedaan en opgeruimd, spullen gepakt en ik wilde wegrijden. Motor starten en PIEP, het lampje ging weer branden. Nogmaals oliepeil gecontroleerd en deze was nog steeds helemaal perfect.
Langs de VW dealer gereden en die hebben hem aan het diagnoseapparaat gehangen. Maar helaas, geen melding in de computer. Auto op de brug gezet, stekker los en doorgemeten. Blijkt dat de sensor geen voeding krijgt maar waar dat aan ligt kon hij mij niet vertellen. Doorrijden was geen probleem want het oliepeil was gewoon goed.
Nou vraag ik mij af, oliepeilsensor krijgt geen voeding meer. Wat voor voeding moet hij krijgen dan? Boterham met kaas of cornflakes?
M.a.w. iemand enige idee wat hier aan de hand is? Kan het een zekeringprobleem zijn?
Misschien een hele rare gedachte maar, op de meeting hebben ze met VagCom even gekeken of er nog iets gewijzigd kon worden aan mijn auto. Kreeg toen te horen dat de regensensor aan stond maar... ik heb (helaas) helemaal geen regensensor.
Dus die is uitgezet. Zou het misschien met elkaar te maken kunnen hebben?
Voor de goede orde, geen kwaad woord voor die jongen met de VagCom!!