Klopt. Ik denk dat er gewoon een compo setje in gaatDuidelijk verhaal toch. Als je toch de moeite neemt zou ik gelijk voor wat beters dan oem gaan. Maar dat is eerder ook al wel een keer gezegd.
Yes! Deze heeft @TCL aangezet voor mij! Bij mij zou het alarm niet af gaan als de ruit ingetikt word omdat ik geen sensoren heb. Maar als ze hem intikken en hopen doen gaat ie als nog af.Alarm op je polo. Afgelopen zondag is me alarm geactiveerd op mijn polo. Mij werd verteld dat elke polo 6r standard een klasse 2 alarm heeft. Nu deze bij mij geactiveetd is. Gaat het alarm af als mijn slot van binnen word geopend. En geloten is met de sleutel. Dus als iemand je raam inslaat gaat het alarm af.. hebben andere deze funcie ook aan staan?
Hoezo komt een 6R standaard met klasse 2 en die van mij niet dan?
Klasse 3 kost bijna 1000 euro bij de mosselmanEr zit alleen klasse 1 op een 6R?! Godvernondetju. Dan word dat toch echt mijn volgende gruwelijke dure investering denk ik??
Jeeetje... Nee dat is het me niet waard. PfffKlasse 3 kost bijna 1000 euro bij de mosselman
ik ook geen sensor. maar als je je deur hendel (binnen ) gebruiken om m open te maken dan moet die afgaan. bij mij wel. als ik mijn ramen open maak en het vergrendel. en ik kom door het raam heen en maak me deur van binnenuit open. dan gaat het alarm afYes! Deze heeft @TCL aangezet voor mij! Bij mij zou het alarm niet af gaan als de ruit ingetikt word omdat ik geen sensoren heb. Maar als ze hem intikken en hopen doen gaat ie als nog af.
bij mij hebben ze m hem geactiveerd met vcds. ik heb een bm 1.2tdi. dus sommige wel? andere niet?Is niet standaard . Op een 6R . Op een 6C is deze te activeren
bij mij kon die m activeren. hij zei dat is klasse 2. hebben alle ibiza's fabia's en polo's van die tijd 2009-2014. de 6rIk ben nu door de war. Heeft een 6r wel of geen klasse 2 of überhaupt welke klasse en valt deze te activeren?
ik heb het zelf niet gedaan. maar er was een gozer met de meeting met een ibiza station. als hij mee leest kan hij het mischien uitleggen. dus bij deze. of de andere gasten die daar waren weten hoe hij heet?! een blauwe ibiza station.Ja uiteraard, alleen zou ik niet weten hoe en wat verder. Maar dat zou @Franklin Polo6R misschien wel willen delen met ons?
hoe heet die gozer die dat gedaan heeft? zijn meer geintresseerde! maar zit hij op ons forum?ik heb ook alarm klasse 2 door de meeting mvg
Klasse 3 kost bijna 1000 euro bij de mosselman
Jeeetje... Nee dat is het me niet waard. Pfff
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.