@Thomaskol bij ome Alie besteld. Ik zou eerst even kijken welke en hoeveel je nodig hebt, en uiteraard binnenverlichting achter ook meenemen.
Seat
Arona 2020
1.0 TSI 115PK DSG
Mijn Polo lijkt wel een basismodel, ik heb geen binnenverlichting achter. Verder alleen in de kofferbak aan de rechterkant, haha.@Thomaskol bij ome Alie besteld. Ik zou eerst even kijken welke en hoeveel je nodig hebt, en uiteraard binnenverlichting achter ook meenemen.
Dat is correct, heb ik inderdaad niet. Zoveel opties, maar dat niet, haha.Met die kleine aan de voorkant heb je meestal geen verlichting boven de achterbank
Is toch geen ramp.Mijn Polo lijkt wel een basismodel, ik heb geen binnenverlichting achter. Verder alleen in de kofferbak aan de rechterkant, haha.
Het is niet ingewikkeld om te maken.Dat is correct, heb ik inderdaad niet. Zoveel opties, maar dat niet, haha.
Ja dacht ik ook aan, maar na 15000km na nieuw al? Overigens dus ook niet elke keer Heb het nu 3 keer gemerkt in die 15000kmStinkende airco?
Geloof dat OPF regeneration voornamelijk gebeurt wanneer er vaak korte stukjes gereden worden. Dus wanneer de OPF nooit goed op temperatuur komt. Nu rij ik 91km naar mn werk, dus denk ik niet dat het bij mij dit is. Wellicht toch mn airco..Mijn AW 2021 heeft nu 9500km en heb nog nooit een vieze geur geroken.
Zit hier een interval op, of beslist de ECU wanneer dat noodzakelijk is??
Kon het in het instructieboekje niet vinden.
Yeah ik kijk het even aan. Het gebeurt niet zo vaak, en dus zonder aanleiding. Wellicht gaat het ook zonder aanleiding weer over haha.Ja ik rij gemiddeld 35km enkele reis naar werk, dus niet echt korte stukjes van 5 á 10min
Je zou inderdaad je airco kunnen laten nakijken.
Je hebt lease toch? Even de leasemy bellen en langs de dealer (garantie??)
Yup, had ze gevonden. Wellicht doet sinterklaas ze in m'n schoenIk heb de BOSCH variant gepakt A863S (voor) & A282H (achter)
Ik heb er al geen serviceboekje meer bij gekregen.
Zover ik weet wordt het tegenwoordig ook niet meer ingevuld maar alleen nog digitaal bijgehouden.
Ik vond het boekje ook duidelijker, maar of het nog origineel te krijgen is weet ik niet.
@Robster heeft enkel een middendemper delete op een gti aw zonder opf. Weet niet of hij nog actief is op het forum. Ik heb meegereden, geeft een super dik geluid, wel een heel stuk luider dan origineel.Zijn er toevallig mensen hier met een GTI AW 2018 met enkel een middendemper delete? Ik struin insta en youtube af omdat ik graag het verschil in geluid wil weten en of het het waard is. Ook opzoek naar een filmpje van middendemper + kleppensysteem.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.