Dat weet ik niet.Dat is een flinke bak licht ja. Maken ze dat ook in warm wit ipv wit wit?
Had juist niet verwacht dat er iemand hier tevreden zou zijn over een kwikfit!ben heel tevreden over de kwik fit Ambachtsweg in eindhoven
De beste van Nederland(van horen zeggen) zou Lammert van der Meulen zijn, maarja ritje naar Friesland!Iemand die een adres heeft voor het monteren van cobra verlagingsveren inclusief uitlijnen in omgeving Eindhoven / Veghel?
Al een berichtje gestuurd, hij was de eerste waar ik aan dacht. Ik ben namelijk ook zeer tevreden toen hij mijn achterlichten had gemonteerd. Hij gaf echter aan dat het waarschijnlijk pas januari ging worden dus vandaar dat ik even opzoek ga naar andere opties omdat ik geen geduld heb haha.Ik denk dat @Antera dit ook wel zou doen
Maar hij zit in Breda.
En anders kan elke fatsoenlijke garage wel een verlaging setje monteren
Voor jou is Rouwette in Klimmen dichtbij en heel goed.kan hij uitlijnen?
Hier ben ik trouwens een keer geweest voor een wintercheck bij mijn vorige polo. Toen was ik heel tevreden en vriendelijk geholpen. En uit de check kwam niets bijzonders waardoor mijn polo winterklaar wasben heel tevreden over de kwik fit Ambachtsweg in eindhoven
Ik kan hem niet vinden met mijn scanapparaat, weet je toevallig onder welke code die valt?ja zit op iedere VW motor vanaf 1941
Oliedruk = ja en nee? Als ik het goed begrijp.oliedruksensor is een aan/uit schakelaar
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.