Voor het plaatsen van nieuwe logo's op een 6R, zijn dit de juiste 2 formaten? (er zit geen front assist en camera op de auto dus dat is niet nodig)
Heel fijn om te weten dat jij ze hebt liggen. Mijn pa had ook aangegeven me te willen helpen. Ik red me wel, thanks!@Thomaskol H7 (PX26d) zit er in. Als je het niet aandurft om te vervangen, mag je gerust langskomen. Lampje heb ik ook liggen. Unit hoeft er niet uit.
Hoe kom ik er het beste bij?Ja ik zou ze beide vervangen ivm kleurverschil. Is een h7 zoals hierboven al correct verteld wordt.
Super, dit is precies wat ik zocht!
Ik heb uiteraard gewoon dezelfde sticker.
Grote kans dat je een nieuwe band (ga er van uit dat je een nieuwe band hebt gemonteerd) hebt, waarvan het loopvlak meer geluid maakt, dan de andere banden. Misschien een goedkoper "merk" genomen?Goedemiddag dames en heren..
ik had van de week lekke band rechts achter dus deze laten vervangen sinds deze vervangen is...
hoor ik een zoemend geluid als ik rij dit was eerder niet zo...
weet iemand hoe dit kan?
Of je had al een bandengeluid en ze hebben er 1 vervangen waardoor het nu opvalt.(dus een stille band en een luidruchtige band)Grote kans dat je een nieuwe band (ga er van uit dat je een nieuwe band hebt gemonteerd) hebt, waarvan het loopvlak meer geluid maakt, dan de andere banden. Misschien een goedkoper "merk" genomen?
ja idd goedkoper merk de helft goedkoper...Grote kans dat je een nieuwe band (ga er van uit dat je een nieuwe band hebt gemonteerd) hebt, waarvan het loopvlak meer geluid maakt, dan de andere banden. Misschien een goedkoper "merk" genomen?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.