Ah kijk, nou ik hoop voor je dat iemand ze wilt!Ze liggen al 2 jaar op zolder. En ik hoef ze niet te verkopen, ze zijn gratis
Volkswagen
Polo 6C 2017
1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram
Ah kijk, nou ik hoop voor je dat iemand ze wilt!Ze liggen al 2 jaar op zolder. En ik hoef ze niet te verkopen, ze zijn gratis
Ja!Iemand die nog een lichtschakelaar of knipperlichten nodigt heeft? Ze komen van mijn oude polo 6R. Zo niet, gaan ze de kliko in.
Stuur me maar even een berichtje.
Een terugkoppeling op dit:Ik heb in mijn Polo 6R een Discover Media PQ. Een aantal weken geleden heb ik een flip camera (golf 7) laten monteren. De camera klapt open en weer dicht alleen mijn Discover Media gaat niet over naar het beeld van de camera (degene bij wie ik de discover media heb gekocht en die ook de montage heeft gedaan van de camera zegt dat ook zonder camera de unit naar het beeld van de camera moet overschakelen wanneer die niet aanwezig is (zwart beeld) maar dat is bij mijn unit nooit het geval geweest. Iemand die een idee heeft wat ik zelf nog kan proberen?
Ik ga vanavond even met de computer dr aan om te kijken of ik iets moet coderen of inleren, en om het alcantara op mijn wrc stuur opnieuw in te leren.het kan zijn dat ie ingesteld staat op een interne stuurhoek sensor of juist een externe sensor op je sleepring. of je nieuwe pomp is gewoon kaduuk. dat moet je uitzoeken.
Sinds wanneer is dat nodig ?om het alcantara op mijn wrc stuur opnieuw in te leren.
GeklootSinds wanneer is dat nodig ?
Blue SilkWat voor kleur auto is het?
Yes, met jouw blauwe polo zal dit zeker niet misstaan! M’n overburen hebben soortgelijke combi en ik vind ‘t mooi
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.