@Samv5 dacht ik?Er was iemand die laatst een helix sub had ingebouwd en toen een programmeer dongle zocht toch? Ik zoek er nu ook een, weet iemand toevallig wie dat was en hoe het afliep?
Welkom, misschien kan @iichel je daar wel bij helpenHi Allen,
Sinds een maand mag ik mezelf de trotse eigenaar noemen van een Polo 6c 1.2 TSI Comfortline Business R 2017, slechts 38.000 op de teller.
Deze ga ik aanstaande vrijdag laten chiptunen naar 140pk.
Er zit op dit moment nog een normaal stuur in zonder knopjes. Ik wil graag een multifunctioneel stuur in laten bouwen maar kan nergens een bedrijf vinden die dit kan doen. Iemand suggesties/aanraders? Ik ben ook benieuwd naar de kosten
Groet,
Top, hoe kan ik je bereiken om een en ander te bespreken?Ja hoor dat kan ik wel
Of je het stug vindt of niet, is heel persoonlijk.Voor mijn vriendin haar Polo 9n3 ben ik aan het kijken naar een nieuw setje schokdempers, omdat de huidige zo goed als versleten zijn. Zo zag ik op winparts schokdempers van Sachs met het oem nr wat overeenkomt met de schokdemper. Deze is alleen van oliedruk. Voorkeur gaat wel uit naar gasdruk. Die is er ook van Sachs, alleen voor de sportchassis uitvoering. Ik heb ze even een bericht gestuurd of deze ook passen icm met de huidige veren. Dit kan gewoon gaven ze aan, alleen wordt de auto dan wel erg stug. Mijn vraag aan jullie is; is dat wel zo? Aangezien het geen verlaagde veren zijn maar gewoon oem.
Top, hoe kan ik je bereiken om een en ander te bespreken?
Dat ben ik met je eens. Maar ik bedoel namelijk dat zij aangeven dat "het erg" stug wordt met die schokdempers met originele veren. Maar schokdempers bepalen toch nooit de hardheid/stugheid, maar juist de veren? Verlagingsveren zijn toch stugger dan oem veren? Of denk ik nou helemaal verkeerd?Of je het stug vindt of niet, is heel persoonlijk.
Of kan iemand mij helpen met een link naar een juiste schakelaar voor een 6c ? Alle vindbare mqb sensoren zijn voor een golf 7 en die heeft wit licht in plaats van rood..Ik heb via Ali een lichtschakelaar gekocht met ingebouwde sensor. Het past en werkt, alleen krijg nu de melding “switch light off” als ik de sleutel uit het contact haal (ook in de auto stand). Met de oude sensor kon ik gewoon mijn lichten aanlaten tijdens het uitschakelen van de auto. Valt dit nog te omzeilen of heb ik de verkeerde schakelaar gekocht?
Volgens mij heb je de vibrator te pakken.Ik heb er nu een maar die doet gewoon zeer aan je handen omdat die zo trilt.
Ik vind het wel meevallen maar op maximale stand maakt hij flink toeren. Je mag mijn apparaat wel een tijdje bij je houden om te proberen. Heb het voorlopig niet nodig.Bedankt voor de tip!
De Dap raden carclean ook aan, al vertelde ze dat het verschil zit in de extra schijf en tas. Verder zijn ze vrijwel het zelfde.
Vandaar dat de LDA1000 wat vriendelijker geprijst is.
Hoe zit het met het geluid en trillingen?
Ik heb er nu een maar die doet gewoon zeer aan je handen omdat die zo trilt.
Ik had een ding van 80€ wellicht is dat het verschil geweest.Ik vind het wel meevallen maar op maximale stand maakt hij flink toeren. Je mag mijn apparaat wel een tijdje bij je houden om te proberen. Heb het voorlopig niet nodig.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.