Ik zou gewoon vervangen. Zijn de kosten niet. Moet wel veilig zijn.Hi all,
Hopelijk kan ik mijn vraag hier stellen. Ik wilde van mijn Polo de winterbanden erop leggen maar opeens deed mijn krik het niet meer. In de bijlage zien jullie twee foto's van de 'pin' welke niet meer naar boven komt.
Is dit te herstellen door bijvoorbeeld nieuwe olie of is het gewoon vervangen na een 8-tal jaar?
Als de velgen deze maat hebben zit je altijd goed.Vraagje; mn pa heeft een Polo AW TSI uit 2020 gekocht maar wil graag andere velgen eronder. Iemand een idee welke aan te raden zijn ? bv het GTI of R-line model velg? Welke is een verstandige keus? Beide hebben we er de ballen verstand van
Thanks man maar bedoelde meer welke velg past qua uitstraling het beste onder deze auto. Maar wel handig om te weten dat het dan ook nog past heAls de velgen deze maat hebben zit je altijd goed.
Steek Volkswagen Polo (2017 - ) 5x100 velgen Steekmaat.nl
Steekmaat.nl Volkswagen Polo (2017 - ) steekmaat 5x100 naaf Zoek steekmaat op automerk - de grootste database met velgen steek, ET waarde, naaf diameter, montage en bandenmaat voor vrijwel iedere autowww.steekmaat.nl
Ah had ik het fout begrepen, welke het mooiste staat is voor iedereen verschillend. Als je origineel VW velg pakt hoef je je wat betreft de maat geen zorgen te maken.Thanks man maar bedoelde meer welke velg past qua uitstraling het beste onder deze auto. Maar wel handig om te weten dat het dan ook nog past he
Ik heb altijd tijd.Dat zou heel fijn zijn. Laat me maar weten wanneer je tijd hebt. PB mag altijd!
Gewoon vervangen.Hi all,
Hopelijk kan ik mijn vraag hier stellen. Ik wilde van mijn Polo de winterbanden erop leggen maar opeens deed mijn krik het niet meer. In de bijlage zien jullie twee foto's van de 'pin' welke niet meer naar boven komt.
Is dit te herstellen door bijvoorbeeld nieuwe olie of is het gewoon vervangen na een 8-tal jaar?
Is dat de gok dan niet waard voor 5 tientjes?Even off-topic van Volkswagen, maar een andere auto in de familie is nu 2x weggebracht naar de dealer met een probleem, alleen blijft het probleem terugkeren.
Het gaat om een Volvo s80 v8 dat de volgende foutcodes krijgt:
- P019300
- P008900
Zelf denk ik dat het een defecte 'fuel pressure regulator' is á €50, maar volgens de garage is dat niet het geval.
Wellicht heeft iemand hier een tip waar naar te zoeken.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.