Dit kan ik beamenmeten is weten. live waardes loggen, druk meten, flow meten... p0089 associeer ik wel met een kapotte sensor of regelklep. ik heb 'm in de passat gehad na een andere lpfp.
Dit kan ik beamenmeten is weten. live waardes loggen, druk meten, flow meten... p0089 associeer ik wel met een kapotte sensor of regelklep. ik heb 'm in de passat gehad na een andere lpfp.
kan ik niet bij komen; ergo, kan er ook geen gebruik van maken, dus liever lui dan moehebben ze een knopje voor gemaakt
Ik kon het 1, 2, 3, ook niet vinden en had echt geen zin om de andere kant eruit te halen...Kan in onderdelendiagrammen niks anders zien als hetzelfde clipje dat al in dat paneel gebruikt wordt, misschien kun je aan de andere kant van de auto kijken.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.