Is bij mij ook zo, dat is gwn de stand die bij die knop hoort. Als je nog harder wilt moet je de lucht op voorruit zetten en dan zelf maximaal draaien inderdaad
Carprog gebruik al heel aantal jaartjes.Etka heb je al toegang tot via ifinterface.com > free services > carprog2
Voor draadschemas kun je de app carmin downloaden. Ik ken die aanbieders niet
Erwin kon ik indd wel, maar best prijzig (voor bv een jaar).voor draadschema's ga ik altijd naar erwin (betaalde service of login via dealer). elsawin loopt nog wel eens achter.
Klopt maar voor een polo vrij compleetCarprog gebruik al heel aantal jaartjes.
Die app kon ik nog niet, staat wel eea in.
Maar wel beperkt aantal schema’s die een beetje door elkaar staan.
Wel gek lol, max moet max zijn en niet dat ik nog 1 of 2 standen omhoog kan.Is bij mij ook zo, dat is gwn de stand die bij die knop hoort. Als je nog harder wilt moet je de lucht op voorruit zetten en dan zelf maximaal draaien inderdaad
Heel bijzonder. Zal wel bij de 6R en de 6C horen dan. Ik zal eens een filmpje er van maken.Zowel in de 9N3 als in de AW gaat bij mij bij MAX indrukken de ventilator op maximaal (alle blokjes)
Eigenlijk best gek want 1 streepje onder max is niet max hahamijn climatronic gaat niet op het hoogste standje qua blazen, als je op max duwt. blijft er 1 streepje onder.
Toch vind ik het niet 'gewoon' haha.Bij mijn 6R ook ‘gewoon’ 1 streepje onder de Max
Zover mij bekend geen probleem qua montage en aansluiting.De pin in mijn kofferbakschakelaar is niet helemaal goed meer en laat soms los.
Daarom moet ik even een nieuwe schakelaar regelen, alleen lijkt er een verschil in de serienummers te zitten.
De schakelaar op mijn auto heeft code 6R6.827.469.D
Op onderdelenlijn kan ik ze alleen vinden met 6R6.827.469, dus zonder D.
Normaliter maakt mij dat niet zoveel uit, maar in dit geval is het ook daadwerkelijk anders gedrukt op de schakelaar.
Maakt dit nog uit / een verschil? De aansluiting lijkt overeen te komen.
Mijn schakelaar:
Wat ik op onderdelenlijn zie:
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.