Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Klopt, echter heb ik in de halogeen versie gewoon LED gestoken. Dat metalen stukje kan je eraf halen.Klopt het dat onderdeel 5G0947409 de LED versie is van 7L0947415.
En als ik 2x de LED versie koop, dat het past + geen foutcodes oplevert?
Mijn Aliexpress ledlampies hebben het na een jaar (beiden!) al begeven, dus dat doe ik niet weer.
Die zijn binnen een jaar kapot gegaan bij mij, daarom nu origineel LED proberen.Klopt, echter heb ik in de halogeen versie gewoon LED gestoken. Dat metalen stukje kan je eraf halen.
Dacht vanmiddag dat je de kenteken verlichting bedoelde![]()
Was dat een antwoord op mijn vraag? Zo ja, wel vreemd. Eerder had ik er nooit zo veel. Zijn lekker bezig daar bij VW hahaBijna elke dag, heb er al zeker 10 gedaan
Was dat een antwoord op mijn vraag? Zo ja, wel vreemd. Eerder had ik er nooit zo veel. Zijn lekker bezig daar bij VW haha
Ja inderdaad, had er vanochtend ook weer 1.Ja op jouw vraag idd.
Had er vanmorgen weer 1.
Lijkt steeds dezelfde te zijn.
Kleine verbeteringen aan de shop o.i.d.
Ondanks dat er voorwaardes in het aankoopcontract worden vermelden moeten deze in lijn liggen met de wet herroeprecht. Ze mogen deze clausule erin zetten maar dit wil niet direct zeggen dat het effectief is, hetzij standhoud in juridische zin.De onderdelendienst stuurt het volgende:
Delen zitten niet origineel op deze auto. Bestelde delen kunnen niet retour als het niet de juiste zijn.
Mag hij zomaar bepalen dat ik geen herroepingsrecht heb op een besteld product? Lijkt me niet toch?
Nee dat doet het inderdaad ook niet.Ik denk dat dat veroorzaakt wordt doordat de vloeistof rond gepompt wordt door het koelsysteem.
Met motor uit zou het niet moeten 'dansen'
Is normaal, dat is omdat er koelvloeistof via de overloop leiding weer terug het reservoir in stroomtEven een vraag. Mijn koelvloeistofpeil stond vanaf de aanschaf precies op het minimum streepje. Nu heb ik dat eergisteren bijgevuld tot max (koude motor). Gisteren kwam ik thuis en wilde even controleren of het met warme (draaiende) motor nog net zo stond. Dit is zo maar het viel me op dat de koelvloeistof een klein beetje "danst" in het reservoir. Ik heb er nooit eerder op gelet en heb verder ook geen klachten maar vraag me af of dit normaal is?
Duidelijk, thanks!Is normaal, dat is omdat er koelvloeistof via de overloop leiding weer terug het reservoir in stroomt
Top, dat zocht ik! Thnx!Een printplaat? Dat noemen ze conformal coating
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.