klinkt top hahahaHaha super fijn wanneer de temperatuur schommelt, laatst op de N305 richting Almere 5+ x de melding gehad.
Het ging van 4.5c naar 3.5c naar 4.5c etc. hahaha
Is het mogelijk om de <4 graden melding (slipgevaar) uit te zetten?
@Andries Polo6R Welke olie gebruik jij? Kan ik gewoon Castro 5w30 gebruiken? Gaat om de 3 cilinder 1.2 natuurlijk.
Waarom 5w40 en niet 5w30? Is die iets dikker bedoeld voor de ketting?Ik gebruik 5w40 en ververs iedere 10-12 duizend kilometer
Voor een niet longlife service interval is 5w40 aanbevolen voor deze motorWaarom 5w40 en niet 5w30? Is die iets dikker bedoeld voor de ketting?
Ja is goed opgeslagen, bij iemand anders gecodeerd met Vcds origineel en ik heb t nog een keer gocodeerd met obd11Instellingen goed opgeslagen?
Gebruik je een originele of clone kabel?
Bij mij lukt het wel, ik pb je evenHoe is het de bedoeling om een kinderzitje te monteren in een Polo 6c met 'verstopte' ISOFIX punten?
Het onderste gedeelte van de achterbank kan openklappen, maar ik snap even niet hoe die stoel daar in kan klippen, omdat er geen ruimte is tussen de zit- en rugleuning.
Top! Je kan dit proberen, maar volgens mij werkt het in de praktijk niet als “automatisch sluiten”. Wel een poging waard
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.