Als je op autodoc het origineel nummer intikt krijg je vaak ook de merken te zien met bijbehorende nummers
Is dit echt zo?De andere Polo (6c) hier sluit binnen 5 min uit zichzelf zodra de sleutel niet in de buurt is.
Dit deden mijn andere VW's ook, dus ik denk dat dat een 'normale' functie is?
Ik weet wel dat als ik niet snel genoeg een deur open trek dat hij zelf op slot gaat, dit duurt geen 5 minuten.Probeer 't eens. Gaat alleen werken bij ontgrendelen en niet instappen.
Ja maar hier boven wordt 5 minuten genoemd.Da’s 30 sec. daarna sluit ie weer.
T gaat volgens mij binnen 30 seconden, wat anders dan 5 minuten, en daar hoeft je sleutel niet ver uit de buurt te zijn.Er staat volgens mij; binnen 5 minuten.
Gaat bij mij vaak goed. Maar ik let dan op oem nummer, fabrikant, afmetingen, plaatje erbij. Als ik alles betrek zit ik niet gauw misop autodoc vertrouwen voor omnummeren van OEM nummers. jij bent een dappere man, andries
Kan het wel of niet?Daar zal niks mee gaan hoor
Als het goed is niet, nog niets gemerkt. Vind wel dat de polo relatief slecht geïsoleerd is. Laatst een klein deel van de voorruit aan de binnenkant bevroren. Nog nooit gehad.Zolang je binnen geen lekkage hebt niet
Heb ik nog nooit gehad, dan komt er toch vocht op een manier in je auto denk ikAls het goed is niet, nog niets gemerkt. Vind wel dat de polo relatief slecht geïsoleerd is. Laatst een klein deel van de voorruit aan de binnenkant bevroren. Nog nooit gehad.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.