Het grote 'kleine vragen' topic

Beste VW Polo kenners,
Mijn koppeling gaat niet meer in zijn achteruit. Nu twijfel ik of mijn polo 6r BJ 2011 naar een vw dealer moet brengen of een universele garage.
Heeft iemand hier wel eens zijn koppeling laten maken bij een vw dealer en met welke range ik rekening moet houden qua kosten?

Volkswagen  Polo 
Ik zou niet naar een dealer gaan maar naar een universele garage. Ik weet niet of het aan de koppeling ligt of aan de versnellingsbak. Laat er eerst naar kijken en een offerte maken voordat je verder gaat.
Ja een vw dealer gaat waarschijnlijk/sowieso de jackpot vragen. Een reparatie rond de 1000 euro zou ik nog wel overwegen, maar dat zal dan wel twee keer zo duur zijn bij een vw dealer.
Misschien tijd om mijn bak weg te doen, maar zal eerst een paar offertes opvragen.

Volkswagen  Polo 
een auto met een kapotte versnellingsbak verkopen ga je ook niet rijk van worden
Nee klopt, ik verwacht er ook niet veel van als ik het zo weg doe
Maar misschien toch naar een andere polo op zoek gaan. Ik heb er 8 jaar zonder problemen mee gereden, maar alles stapelt zich nu op qua mankementen en problemen.

Volkswagen  Polo 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!