Het grote 'kleine vragen' topic

Wat zijn de reële verbruikscijfers van jullie 1.2 tsi 5 bak? Ik kom niet verder als 1:14 op de snelweg.(120km/h). Binnendoor 1:11 en met een beetje geluk 1:12. Valt zwaar tegen!

Rij met mijn GTI 1:20 op de snel weg met ACC op 100. Binnendoor is het ongeveer 1:13 dus die van jouw verbruikt best wel (te)veel

Polo  Gti 
Wat zijn de reële verbruikscijfers van jullie 1.2 tsi 5 bak? Ik kom niet verder als 1:14 op de snelweg.(120km/h). Binnendoor 1:11 en met een beetje geluk 1:12. Valt zwaar tegen!
Volgens mij is verbruik van 1:12 in een grote stad voor TSI redelijk normaal, op de snelweg of rechte stukken is 1:20 meer de norm.
Het zal nooit een Toyota Auris hybrid zijn met een gemiddeld verbruik van 1:22 in de stad en snelweg o_O

Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6c 2017 
Ik heb een andere BCM in mijn auto gezet alleen nu moeten de sleutels nog opnieuw ingeleerd worden, kan ik dit doen met VCDS of met VAGCOM?

Volkswagen  Polo 6R 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!