Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja, dat kan, met een kleine aanpasing.
Het is besteld, bedankt voor jullie reactiesJa, dat kan, met een kleine aanpasing.
De serie sleutels is hetzelfde.
Zie je voorgangers in de how to:
Goedmiddag Heren,
Voor degene die nog opzoek zijn naar een OEM chrome sleutel
http://www.vagshop.nl/products/Sleutelkap-GTI{47}GTD{47}R{47}GTE-Chroom{47}zwart-.html
Schroefje oplossen en puntje iets naar binnen houden terwijl je het schroefje weer vast draaitNadat m’n voorbumper eraf is geweest sluit die niet helemaal lekker meer aan bij de wielkuip aan een kant. Weet iemand hoe je dit kan fixen? Hij steekt aan de onderkant een beetje uit.
Heb je de bumperstops al afgesteld? Door ze iets verder naar buiten te zetten, zorg je voor extra druk op de klep wat net genoeg kan zijn om de klep open te laten gaan.Ik heb laatst van die Quicklift gasveren gekocht voor de achterklep, zodat hij automatisch open gaat, echter werkt het lang niet altijd goed. Het lijkt wel alsof de achterklep blijft plakken als ik hem probeer te openen met de afstandsbediening, met een heel klein tikje tegen de klep vliegt hij namelijk open. Wat kan ik daar aan doen? De gasveren zelf zijn heel erg sterk dus ik snap er niks van...
Heb je de bumperstops al afgesteld? Door ze iets verder naar buiten te zetten, zorg je voor extra druk op de klep wat net genoeg kan zijn om de klep open te laten gaan.
Bij mij werkten de Quicklift-gasveren en het afstellen van de bunperstopts ook niet goed vanwege te korte veren. De oplossing was een ringetje toevoegen, zodat de veer bij gesloten klep (wel) op spanning staat.
Door een kleine inbus te plaatsen in het midden van de bumper en hem los te draaien, vervolgens kan je hem afstellen en weer vastdraaien met de inbus.Hoe stel ik die bumperstops af? Ik had er al even naar gekeken, maar ik zie geen verstelmogelijkheid. Waar heb je een ringetje geplaatst?
Bedankt! Ik heb de bump stops versteld en nu lijkt het goed te werken, de spacer lijkt in mijn geval niet nodig.Door een kleine inbus te plaatsen in het midden van de bumper en hem los te draaien, vervolgens kan je hem afstellen en weer vastdraaien met de inbus.
De gehele bumperstop loshalen is wel het makkelijkste vond ik, kwartslag draaien met een grote steeksleutel of baco. Met vastzetten vice versa.
Als je de klep bijna helemaal dicht doet kon ik zien dat de veer de laatste 10-15cm niet meer op spanning was. De ring (als ik het me goed herinner 5mm) heb ik geplaatst op het smalle deel van de gasveer. Ringetje heb ik destijds even met de 3D printer gemaakt en met zwarte tape afgewerkt.![]()
Aah vandaar dat ik het niet voor elkaar kreeg, toch net anders als bij Audi, hier moet je alleen het uiteinde indrukken, en niet de hele knop. Dankjewel! Ga het morgen proberen.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.