Het grote 'kleine vragen' topic

Michael Derissen op facebook verkoopt ook led lampen. Zeer goede ervaringen mee. Wellicht kan hij jou ook helpen. Heb ze zelf al 2,5 jaar erin zitten.
Hey thanks!

Ik gebruik alleen geen Facebook lol

Heb je wel zijn link? Misschien hoef ik geen Facebook te hebben om te kunnen kijken/bestellen.

En jij gebruikt de LED's als dimlicht ook, en zonder actieve koeling?

Volkswagen  Polo AW Highline DSG  1.0 TSI 115 pk 
Ik wil misschien een cold air intake met heat shield gaan installeren op mijn 6c, maar ik vraag me een beetje af hoeveel herrie erbij komt en of ik me daaraan ga storen.

Als je hem intrapt en gast is flink brommen niet erg, maar als je rustig 60 rijdt, of op cruiseontrol 80 of 120 aan het rijden op 2200 toeren bv, hoor je hem dan ook brommen? Kun je het als het ware zelf het bepalen hoeveel geluid die intake produceert afhankelijk van hoe hard je gaspedaal intrapt? Ben benieuwd of iemand er eentje heeft/heeft gehad en er spijt van heeft door teveel lawaai

Volkswagen  Polo 6c 2017  1.2 TSI 150pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!