Ik heb de originele van VW bij de dealer gehaald, wat duurder maar wel goed.Welk merk Frits ?
2G1 998 002 B Wischerblätter.
En bij niet goed terug naar de dealer, maar is (nog) niet nodig.
Ik heb de originele van VW bij de dealer gehaald, wat duurder maar wel goed.Welk merk Frits ?
Een prokit met de bijbehorende schokdempers van bilstein gemonteerd?Zijn er leden hier die verstand hebben van schokbrekers/veringen?
Ik heb Einbach pro kit verlagingsveren op mijn polo gezet, maar ik merk toch dat de auto best wat stijver is, gaten en oneffenheden in de weg voel je stuk meer doordreunen en de auto veert minder goed bij drempels. Kan ik er andere schokdempers onder zetten die veel meer op comfort gericht zijn? Zoja, welke schokbrekers moet ik dan aan denken? De auto heeft 160k op de teller staan, met originele schokdempers, maar ik was nog echt onwijs tevreden met ze voor de verlagingsveren erop gingen. Misschien kan ik wat compenseren met schokbrekers die extra verend/comfort gericht zijn als iemand een goed setje kent
Hoi Andries,Een prokit met de bijbehorende schokdempers van bilstein gemonteerd?
Ik heb er een van ome ali besteld, ga hem binnenkort installeren. Ik laat je weten hoe die uitvaltIemand ervaringen of aanraders omtrent een shark fin op een Polo 6C? Vind de antenne er niet heel mooi uitzien namelijk.
Er staat een half jaar per setje ruitenwissers als service interval bij Volkswagen. Een jaar heb je dus goed gedaan!Bosch heeft het jaartje bij mij uitgehouden
oh echt?Er staat een half jaar per setje ruitenwissers als service interval bij Volkswagen. Een jaar heb je dus goed gedaan!
Ik zou voor verlaging met comfort een eibach prokit nemen met bilstein dempers die er bij horenHoi Andries,
Nee, het gaat hier om prokit met de stock schokdempers van VW nog. Er was mij verteld dat ik verlagingsveren gewoon op normale schokdempers kon monteren als mijn doel alleen de auto verlagen was. Ik wilde namelijk de auto vooral verlagen, sportief rijgedrag was secundair hieraan. En als ik er rijcomfort, voor moet inleveren dan liever niet, ik ga er nu even vanuit dat ik hierin dan een fout gemaakt heb, ik ben nieuw in het wereldje van auto's.
Misschien dat je mij in de juiste koers kunt corrigeren, alvast bedankt. Ik lees voor maximaal comfort dat de Sacha touring wel een goede keus zijn:
Ik denk eigenlijk niet dat dat de oplossing gaat bieden. Verlaging is “pijn lijden”. In ieder geval lever je altijd in comfort in. Nieuwe Sachs dempers met eibsch pro kit is ook niet je antwoord. Dat heb ik zelf namelijk gedaan en je levert toch best wel in. Ik ervaarde precies hetzelfde namelijk. Met bilstein b6 dempers zal echt niet comfortabeler zijn. Die zijn alleen maar harder. Op elkaar afgestemd of niet.Ik zou voor verlaging met comfort een eibach prokit nemen met bilstein dempers die er bij horen
Kost inderdaad aanzienlijk meer, maar enkel verlagen verpest de huidige schokdempers heel rap en t rijdt voor geen meter
Dit is de info waar ik naar op zoek was, gewoon accepteren dus. Er is geen manier om je auto te verlagen dus zonder dat je aan comfort inlevert?Ik denk eigenlijk niet dat dat de oplossing gaat bieden. Verlaging is “pijn lijden”. In ieder geval lever je altijd in comfort in. Nieuwe Sachs dempers met eibsch pro kit is ook niet je antwoord. Dat heb ik zelf namelijk gedaan en je levert toch best wel in. Ik ervaarde precies hetzelfde namelijk. Met bilstein b6 dempers zal echt niet comfortabeler zijn. Die zijn alleen maar harder. Op elkaar afgestemd of niet.
Maar het verkorte van de veerweg betekend nu eenmaal minder veerweg en dus zal de beweging van de auto worden beperkt door de stijfheid van de veer.
Let wel op dat je hoogstwaarschijnlijk ook je bumper moet vervangen/aanpassen.Hallo Hallo,
Ik zit er al een tijdje over te denken om een resonator delete te doen en een gti demper te plaatsen op mijn Polo. Ik heb een video gevonden op Yoeetoebe () maar ik twijfel enorm of ik het moet doen. Ik gebruik mijn Polo dagelijks en rijd voornamelijk snelweg (ongeveer 60 km per dag). Ik weet niet zeker of het geluid op de lange termijn irritant gaat worden.
Wat vinden jullie? Doen of niet... zijn er hier mensen met een 1.2 tsi die een andere uitlaat hebben???
Alvast bedankt!
Dit is de info waar ik naar op zoek was, gewoon accepteren dus. Er is geen manier om je auto te verlagen dus zonder dat je aan comfort inlevert?
Wat heb je uiteindelijk besloten om te doen btw? Gewoon accepteren comfort vermindering?
Ik heb nu een 6c GTI achterbumper dus moet wel lukkenLet wel op dat je hoogstwaarschijnlijk ook je bumper moet vervangen/aanpassen.
Wat merkte je kwa comfort verschil tussen R-line en normale polo veren?Uiteindelijk heb ik de boel er gewoon weer onderuit gehaald en de achterkant verlaagd originele vw R line veren. Die verlaagde met 15mm. Dat maakte het qua looks alweer een stukje knapper.
Ik had dus alleen de achterkant verlaagd. Maar achterkant was ietsje strakker, maar geen klappen op oneffenheden en dergelijke. Ik denk echt heel dicht bij de normale veren.Wat merkte je kwa comfort verschil tussen R-line en normale polo veren?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.