Nou, kachelweerstand laten maken bij garage donderdag, had afspraak 2 weken geleden gemaakt en dacht “laat ik het interieurfilter maar alvast vervangen, zal vast lang niet gedaan zijn”….
Ding zat echt bom vol, in mijn ogen duidelijk de oorzaak waardoor de kachelweerstand dus stuk was gegaan. Ben blij dat ik hier achter kwam door dit zelf te vervangen.
Gisteren auto opgehaald en ze zeiden dat de kachelmotor waarschijnlijk vervangen moest worden met interieurfilter omdat dit vaak door een defect daarin kwam.
Dus ik kaarten aan dat het interieurfilter letterlijk maandag vervangen is en dat het bomvol steentjes en bladeren zat. Dat dit naar mijn idee toch wel echt een verklaring is waardoor deze kachel weerstand stuk was gegaan.
Kreeg ik als reactie dat het kán maar niet hoeft… maar eerlijk, dit is toch zo duidelijk als maar kan? Of denk ik te simpel?
En ja, ga dat interieurfilter elk jaar gewoon zelf vervangen lol, laatste x is waarschijnlijk 2,5 jaar geleden geweest toen de auto nog van m’n oma was haha. Is trouwens een polo AW van 2018