Het grote 'kleine vragen' topic

Vaak moet het matje vervangen worden dan.
Of een andere stoel als je die hebt liggen
Ja het matje is inderdaad stuk!
Gaat lukken het lampje aan en na een paar seconden uit en doet de andere stoel het wel? Dan is het een matje, anders de module.

Je kan op zoek gaan naar een stoel met stoelverwarming en geluk hebben met dezelfde stoel of eentje waarvan je alles overzet.
Inderdaad, het lampje gaat na een paar seconde weer uit.

Ik denk dat het misschien kosten technisch goedkoper is om een gebruikte stoel te kopen met stoelverwarming dan een mattensetje bij de dealer. Hmm

Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
Onder m'n Octavia liggen momenteel de winterwielen. Nu wil ik richting het voorjaar andere banden om dezelfde velgen leggen en ben ik al wat aan het rondkijken op o.a. Marktplaats. Moet ik, los van de bandenmaat (225 45 18), een recente DOT, geen schades en het type band (winter/zomer/allseason) nog op andere specifieke zaken letten bij mijn zoektocht?

Skoda  Octavia 4  1.0 tsi 
Onder m'n Octavia liggen momenteel de winterwielen. Nu wil ik richting het voorjaar andere banden om dezelfde velgen leggen en ben ik al wat aan het rondkijken op o.a. Marktplaats. Moet ik, los van de bandenmaat (225 45 18), een recente DOT, geen schades en het type band (winter/zomer/allseason) nog op andere specifieke zaken letten bij mijn zoektocht?
Merk, droogtescheuren, profieldiepte

Thanks! Ik ga het toch zelf proberen, komt op 150 euro uit bij de garage.

Moet alleen de kachel weerstand kopen, is dat dezelfde als in dat filmpje want bij autodoc krijg ik 2 verschillende te zien. Ik heb trouwens géén Climatronic, wel airco. Gewoon met simpele draaiknoppen. Ik weet niet of dat veel verschil geeft?
Laat ff weten of het nog gelukt is!

Volkswagen  Polo 6c 2017  1.2 TSI 150pk 
Bedankt voor de tip Andries! Het lijkt er helaas voor ons op dat je hier alleen ter plaatse met je auto een sleutel kan laten bijmaken. Bij ons zal iemand langs moeten komen omdat er geen enkele sleutel meer aanwezig is en we niet kunnen rijden met deze auto

Skoda  Octavia 4  1.0 tsi 
Laat ff weten of het nog gelukt is!
Will do! Ik ga vrijdag even zoeken naar het juiste onderdeel, had meerdere garages gebeld en vw origineel is 95 euro, had een automaterialen zaak gebeld hier in de buurt en het was 75 euro, de garage bij m’n ouders was 45 euro (40km enkele reis) dus ging alle kanten op en weet dus niet of het dan het juiste onderdeel is.

Ik woon in Den Haag, is er hier een goede betaalbare automaterialen zaak die wel kan zeggen welk type er exact in moet?

Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 
Will do! Ik ga vrijdag even zoeken naar het juiste onderdeel, had meerdere garages gebeld en vw origineel is 95 euro, had een automaterialen zaak gebeld hier in de buurt en het was 75 euro, de garage bij m’n ouders was 45 euro (40km enkele reis) dus ging alle kanten op en weet dus niet of het dan het juiste onderdeel is.

Ik woon in Den Haag, is er hier een goede betaalbare automaterialen zaak die wel kan zeggen welk type er exact in moet?
Poeh, ik kom uit den haag en zou het niet direct weten. Misschien een belletje met van Gils automotive, of multiparts

Ik wil graag mijn velgen een kleurtje geven, maar ik kom er niet uit hoe je dit effect bereikt. Normaliter zwarte velgen op een witte auto, vooral glossy eindigen in een grote zwarte blob als je er meer dan 4-5m vanaf staat. Echter heb ik deze foto gevonden van velgen waar de definitie van de spaken mooi zichtbaar blijven ook op afstand. Ik weet alleen dat dit matte (zwarte?) velgen zijn

IMG_8549.png

Je kan bij crop paints ultra matte zwart verf bestellen, is dat afdoende om dit effect te krijgen? Want het lijkt erop alsof dit matzwarte hierboven ook heel lichtjes grijze tinten heeft waardoor het meer definitie heeft. Er bestaat een verfsoort genaamd ral9021 die een soort antraciet zwart is, zou dat beter zijn?
IMG_8576.png

Mijn spaken zijn erg dun trouwens, dus ik overweeg ook nog als laatste optie iets heel anders op mijn polo hieronder:IMG_8542.jpeg

Namelijk pepper grijs
IMG_8546.jpeg

Mijn grootste voorkeur is mat zwart uit afbeelding 1, die ziet er zo onwijs mooi uit, maar als google op mat zwart op witte auto dan zie ik alsnog vrij veel voorbeelden dat je toch dat blob effect krijgt, iemand hier verstand van verfkleuren, is het zwart uit die afbeelding een soort houtskool.charcoal mat zwart? Die peper grijs zal ook zeker niet misstaan denk ik.

Laatst bewerkt:
Oogt een beetje als een dark gunmetal black. Wil je wat lichter ga je richting de gunmetal black of grey. Nog lichter en je komt in de std velgenspray.

Denk niet zozeer dat de specifieke unikleur hier zichtbaar is maar een metallic achtige. Ook is de foto bewerkt, dus zijn de velgen wss van een andere auto erop geplakt, zo kun je dus niks zinnigs zeggen over de lichtinval en dus daadwerkelijke kleur.

Persoonlijk zou ik zelf niks aan je velgen gaan doen, je banden zijn semi bruin wat een gek contrast geeft. Ook gaat er significant veel werk in voorbereiding zitten, om vervolgens met spuitbus? een 1K lak aan te brengen. Je bent snel een weekend onderweg met 100 euro aan lak.. Bij de eerstvolgende bandenwissel schrapen ze alle lak er af als het tegenzit (1K en 2K is gewoon inferieur aan poedercoat voor deze toepassing).

Ik zou een ander setje velgen zoeken, en daar je geld aan uitgeven.

Vw  Polo  1.2tdi BM 
  • Leuk
Waarderingen: Rayan35
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!