ok, thanks voor je antwoord.Slechte kwaliteit..
Je kan altijd voor een second opinion gaan, maar de waterpomp komt op zulke blokken vaker voor
Iets om dus goed in de gaten te houden...
ok, thanks voor je antwoord.Slechte kwaliteit..
Je kan altijd voor een second opinion gaan, maar de waterpomp komt op zulke blokken vaker voor
Toch is het ook raar dat de auto denkt dat hij ineens in een andere versnelling zit. Berekend die dat door uitgaand rpm te vergelijken met ingaand ofzo...Blijkbaar wel. Kan ook met je drukgroep te maken hebben.
Het is gwn niet mogelijk dat je motor plots in toeren omhoog gaat zonder dat je wheelspin hebt als de koppeling aangrijpt.
Nog eens een goede dump van de koppeling in de 3e versnelling wanneer deze niet slipt zoals het eerste filmpje. Wanneer dit goed gaat zou je toch meer richting de drukgroep of bediening van de groep kunnen kijken. Zo kan de hydraulische cilinder ook zwaar kunnen lopen en dus zo de koppeling laat slippen; druk wanneer je rpm weer gek doet een paar x wild de koppeling in en fanatiek weer los laten (zonder rpm).Ja ik snap wat je zegt, wat zou een vervolgstap voor mij kunnen zijn?
Bedankt voor je antwoordToch is het ook raar dat de auto denkt dat hij ineens in een andere versnelling zit. Berekend die dat door uitgaand rpm te vergelijken met ingaand ofzo...
Nog eens een goede dump van de koppeling in de 3e versnelling wanneer deze niet slipt zoals het eerste filmpje. Wanneer dit goed gaat zou je toch meer richting de drukgroep of bediening van de groep kunnen kijken. Zo kan de hydraulische cilinder ook zwaar kunnen lopen en dus zo de koppeling laat slippen; druk wanneer je rpm weer gek doet een paar x wild de koppeling in en fanatiek weer los laten (zonder rpm).
Of een een vinger van de drukgroep die moeilijk doet. Maar dan moet de boel echt open...
Rijden in 3 lage toeren, koppeling in en gas bij en dan schieten. Bij stilstand is er niet veel voor nodig om een motor uit te laten vallen.Bedankt voor je antwoord
als ik stil sta en ik dump de koppeling in zn 3 dan valt de motor meteen uit.
Ik zal het vanavond even proberen. En wat zou er dan moeten gebeuren als er niks aan de hand was?Rijden
Rijden in 3 lage toeren, koppeling in en gas bij en dan schieten. Bij stilstand is er niet veel voor nodig om een motor uit te laten vallen.
De auto berekent inderdaad aan de hand van het toerental de versnelling. Het is iets met je koppeling, kan inderdaad ook aan het hydraulische gedeelte liggen, maar dat zou ik wel heel bijzonder vinden.Toch is het ook raar dat de auto denkt dat hij ineens in een andere versnelling zit. Berekend die dat door uitgaand rpm te vergelijken met ingaand ofzo...
Nog eens een goede dump van de koppeling in de 3e versnelling wanneer deze niet slipt zoals het eerste filmpje. Wanneer dit goed gaat zou je toch meer richting de drukgroep of bediening van de groep kunnen kijken. Zo kan de hydraulische cilinder ook zwaar kunnen lopen en dus zo de koppeling laat slippen; druk wanneer je rpm weer gek doet een paar x wild de koppeling in en fanatiek weer los laten (zonder rpm).
Of een een vinger van de drukgroep die moeilijk doet. Maar dan moet de boel echt open...
Dit heb ik laatst uit een koppelingscilinder gehaald;De auto berekent inderdaad aan de hand van het toerental de versnelling. Het is iets met je koppeling, kan inderdaad ook aan het hydraulische gedeelte liggen, maar dat zou ik wel heel bijzonder vinden.
Oprecht heel mooi
Vloeistof verversen is belangrijk ..Dit heb ik laatst uit een koppelingscilinder gehaald;
Auto wou niet ontkoppelen (af en toe) dus eerst koppeling en drukgroep vervangen aangezien deze ook trilde. Trilling vermoede ik door drukgroep kapot/weg krom en door onbalans de trilling en niet willen ontkoppelen aangezien er niks meer zat....
Na vervangen 0 effect op trillingen en koppelen. Dan kom je uit op de cilinder die allemaal harde vlokken in zich had, trillingen was door slecht lopen door defecte MAP.
Draagarm rubbers voor en stabilisatorstang rubbers. Je kan wel een dm sturen dan wil k wel even helpenHet wordt weer koud en dat betekent dat de auto weer ontzettend kraakt. Als ik een set van Powerflex wil laten monteren, welke heb ik dan allemaal nodig?
Ik probeer even mee te denken. Gaat de radio wel uit als hij de sleutel uit het contact haalt? Anders zou mijn eerste gok het elektrische gedeelte van het contactslot zijn.Echt niemand die weet hoe dit probleem op te lossen ?
Als het geen AW GTI is zou het moeten passen.Heb een 15" winterset voor mijn 6C. Kunnen deze wielen ook op een AW? Of past dat niet ivm ET of andere steek?
Als het geen AW GTI is zou het moeten passen.
De GTI remmerij past op millimeters in een 16inch set.
Maar zou minimaal een maatje groter adviseren.
En de bandenmaat is afwijkend.
Mijn winterset is 17inch van 6R Blue GT, met de juiste bandenmaat voor een AW.
Je kan de velgen vergelijken in:
IFI :: Free services
Программа ETKA, Program ETKA, ETKA онлайн, ETKA-онлайн, этка онлайн, этка-онлайн, ETKA online, ETKA-online, VOLKSWAGEN, AUDI, SEAT, SKODA, PORSCHE, ETKA, ETKA7, ETKA7.4, ETKA7.5, ETKA7.0, ETKA 7, ETKA 7.4, ETKA 7.5, ETKA 7.3, ETKA 8.0, ETKA 8.2, ETKA 8.5, Volkswagen, Audi, Seat, Skoda, Porsche...ifinterface.com
Ik probeer even mee te denken. Gaat de radio wel uit als hij de sleutel uit het contact haalt? Anders zou mijn eerste gok het elektrische gedeelte van het contactslot zijn.
Gebruik ook steekmaat.nl om de juiste bandenmaten te controlerenHet betreft geen GTI. Bedankt voor je snelle antwoord!
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.