Ik probeer even mee te denken. Gaat de radio wel uit als hij de sleutel uit het contact haalt? Anders zou mijn eerste gok het elektrische gedeelte van het contactslot zijn.
De radio gaat uit als hij de sleutel uit het contact haalt.
Ik probeer even mee te denken. Gaat de radio wel uit als hij de sleutel uit het contact haalt? Anders zou mijn eerste gok het elektrische gedeelte van het contactslot zijn.
Wiellager eventueelNee dat niet. De banden die er nu onder liggen zijn nieuw.
Zoiets bedoel je denk ik
De radio gaat uit als hij de sleutel uit het contact haalt.
Dat is inderdaad de vraag. Ik neem aan dat er recentelijk ook niets vervangen is of iets dergelijks wat het kan hebben veroorzaakt? De reden dat ik het contactslot verdacht is omdat deze bij mij ook allerlei vage klachten gaf, als ik de sleutel bewoog dan werkte de ene keer iets wel en daarna weer niet. Ook heb ik al eens gehad dat de radio aan bleef na verwijderen sleutel. Heb toen het elektrische gedeelte vervangen en alles werkte weer als vanouds. Ik zou het anders ook niet zo weten helaas.
Het dashboardkastje moet eruit daarna zit het ongeveer zobedankt, is er ergens een how-to filmpje of iemand die het evt al eerder heeft gedaan die mij zou kunnen begeleiden? Voor de winter is het wel een must dat het goed werkt, ga ook al 4 nieuwe winterbanden onder de auto gooien dus dat kost ook weer een hoop helaas haha. Als ik hier op kan besparen dan helpt het al een hoop. Aan het motorblok zelf kom ik niet maar andere dingen die zelf wel te doen zijn wil ik wel evt zelf gewoon doen, zeker als het zo een verschil maakt in prijs.
Thanks! Ik ga het toch zelf proberen, komt op 150 euro uit bij de garage.Het dashboardkastje moet eruit daarna zit het ongeveer zo
Enige filmpje dat ik kan vinden
Ja dat is het verschil tussen de 2 opties.Thanks! Ik ga het toch zelf proberen, komt op 150 euro uit bij de garage.
Moet alleen de kachel weerstand kopen, is dat dezelfde als in dat filmpje want bij autodoc krijg ik 2 verschillende te zien. Ik heb trouwens géén Climatronic, wel airco. Gewoon met simpele draaiknoppen. Ik weet niet of dat veel verschil geeft?
Gaat lukken het lampje aan en na een paar seconden uit en doet de andere stoel het wel? Dan is het een matje, anders de module.ik heb een polo 6c waar de stoelverwarming bestuurderskant het niet meer doet, wat is handig om te doen? ook kostentechnisch?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.