Het grote 'kleine vragen' topic

Vaak moet het matje vervangen worden dan.
Of een andere stoel als je die hebt liggen
Ja het matje is inderdaad stuk!
Gaat lukken het lampje aan en na een paar seconden uit en doet de andere stoel het wel? Dan is het een matje, anders de module.

Je kan op zoek gaan naar een stoel met stoelverwarming en geluk hebben met dezelfde stoel of eentje waarvan je alles overzet.
Inderdaad, het lampje gaat na een paar seconde weer uit.

Ik denk dat het misschien kosten technisch goedkoper is om een gebruikte stoel te kopen met stoelverwarming dan een mattensetje bij de dealer. Hmm
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
Onder m'n Octavia liggen momenteel de winterwielen. Nu wil ik richting het voorjaar andere banden om dezelfde velgen leggen en ben ik al wat aan het rondkijken op o.a. Marktplaats. Moet ik, los van de bandenmaat (225 45 18), een recente DOT, geen schades en het type band (winter/zomer/allseason) nog op andere specifieke zaken letten bij mijn zoektocht?
 
Skoda  Octavia 4  1.0 tsi 
Onder m'n Octavia liggen momenteel de winterwielen. Nu wil ik richting het voorjaar andere banden om dezelfde velgen leggen en ben ik al wat aan het rondkijken op o.a. Marktplaats. Moet ik, los van de bandenmaat (225 45 18), een recente DOT, geen schades en het type band (winter/zomer/allseason) nog op andere specifieke zaken letten bij mijn zoektocht?
Merk, droogtescheuren, profieldiepte
 
Thanks! Ik ga het toch zelf proberen, komt op 150 euro uit bij de garage.

Moet alleen de kachel weerstand kopen, is dat dezelfde als in dat filmpje want bij autodoc krijg ik 2 verschillende te zien. Ik heb trouwens géén Climatronic, wel airco. Gewoon met simpele draaiknoppen. Ik weet niet of dat veel verschil geeft?
Laat ff weten of het nog gelukt is!
 
Volkswagen  Polo 6c 2017  1.2 TSI 150pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!