Heb ik even overheen gelezen.
Als je koppelings pedaal trilt zit het zeker ergens in de koppeling/vliegwiel
Heb ik even overheen gelezen.
En in mijn topic zeg je dat het normaal is dat het koppelings pedaal vibereert?
Je heb trillen in het pedaal of een vibratie en trillen dat de hele auto trilt.
Meestal voel je een 2 massa viegwiel met weg rijden.
Dit is mijn ervaring ermee
Bij mij vibereert het koppelings pedaal ook als ik tijdens het rijden met me voet ligt de koppeling in druk.
Niet iedereen pakt een polo stuur voor de ombouw. Alle sturen naar 2010 passenIk heb ook een vraagje voor de mensen die hun stuur vervangen,
Kan er misschien iemand een topic maken met welke sturen passen en welke airbags daar weer in passen?
Misschien makkelijk om te weten
aangemaakt!Ik heb ook een vraagje voor de mensen die hun stuur vervangen,
Kan er misschien iemand een topic maken met welke sturen passen en welke airbags daar weer in passen?
Misschien makkelijk om te weten
Ik verkoop mijn gt stuur met airbag halloZat wel is te kijken naar een ander stuur, alleen die worden altijd aangeboden zonder airbag.
Bij vagtechniek momenteel aanbieding voor 300 eu. Ik ga zometeen die kant op. Incl egr uitschakelen.Dat is mooi.
Maar monteel heb ik hier geen budget voor.
Het huis heeft momenteel beetje aandacht nodig.
En ik wil de polo nog eens chippen.. dus moet nog even sparen
Nette prijs, ik ga ff checken op de site.Bij vagtechniek momenteel aanbieding voor 300 eu. Ik ga zometeen die kant op. Incl egr uitschakelen.
Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
Zit erbij inbegrepen, bij de tuning.Wat kost het extra om de EGR uit te schakelen?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.