het geluid klinkt dat er iets bij je uitlaat los zitDaar ben ik weer! Het is natuurlijk geen dag zonder dat laszlo gezeik heeft aan reeds gekochte polo! Ik word er schijtziek van.
Zo oké, dat ben ik even kwijt.
Ik start de auto en ik merk wanneer ik gas geef er een trilling te horen is onder de bestuurders kant van het dashboard. Het klinkt als een ijzer iets ofzo. Ik heb het nu even stationair opgewekt uit veiligheid maar dit is ook op de snelweg als ik eben gas los gaat en dan gas geef.
Halverwege het filmpje hoor je het veel beter.
Help
Oh ja en trouwens voor ik het vergeet!
De trilling in het stuur is terug, de trilling tijdens het remmen is terug. En de trilling in me stoel is terug. Het lijkt wel alsof ik in een rijdende vibo zit.
Kan niet wachten op mijn factuur vrijdag.
Heb toch echt een onderbuik gevoel dat het aan die vreselijke goedkope rotalla banden ligt die nagenoeg op zijn voor en achter nog wel jaartje mee kunnen.
Velgen zullen toch niet krom zijn ofzo?
... wat een baaldag.
Waarmee maken jullie binnenkant ramen schoon?
Nu koude tijden er zijn/komen, willen de ramen beslaan..
Ik zit sinds januari op 397 berichten, hij vanaf augustus, 8 maanden minder lang lid, op 563... haha verschil moet er zijn
Goed verhaal mannen maar kunnen we het gewoon over auto's blijven hebben en ot zijn in plaats van mij continu onder een vergrootglas leggen het word nu langzamerhand vervelend want anders post ik gewoon niets meer.
Denk niet dat je bij de palletjes kan achter je dashboard.Hoi allen, ik wil mijn lichtschakelaar vervangen maar die zit muurvast. Ik kreeg 1tip om er een tang op te zetten dan indrukken naar rechts draaien en dan met kracht proberen om de schakelaar eruit te trekken. Nou lees ik ergens als de draaiknop afbreekt je dan in de schakelaar komt en 2 palletjes kunt wegschuiven en dat de unit dan loskomt. Heeft iemand dit weleens aan de hand gehad ?
Groet
Juist, een forum kan alleen overleven als men berichten plaatst. Natuurlijk moeten ze wel ergens op slaan. Helaas snappen ze dat op sommige forums niet.Beter een actief forum met veel posts, dan een dood forum waar niks op te beleven of te lezen is.
@Skappa51 en ben je aan het klussen geweest?Oké, denk dat ik dan ff rolletje bestel en kijken of ik zo'n ledje eruit pakken plukken. Heb nog paar oude raamschakelaars liggen die ik mooi als test kan gebruiken.
Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
Nog geen tijd gehad, ledjes wel binnen. Zijn wel erg klein, zal eens kijken of het past anders iets groter maatje bestellen.@Skappa51 en ben je aan het klussen geweest?
Nog geen tijd gehad, ledjes wel binnen. Zijn wel erg klein, zal eens kijken of het past anders iets groter maatje bestellen.
Zal ze binnenkort ook ff naar me werk meenemen daar hebben we hele kleine soldeerbouten.
Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.