Als je stuur recht staat en de auto rijdt ook recht dan is het prima
Hmm, daar heb ik zo mijn twijfels over. Maar ik kan niet goed concluderen of dat door de sneeuw komt of door het fout uitlijnen.
SEAT
FR
1.0TSI 95pk
Als je stuur recht staat en de auto rijdt ook recht dan is het prima
Niemand die dit heeft, of wel eens geprobeerd heeft?Weet iemand of een fietsendrager zoals een Thule clipon (of zo'n soort drager) past op een polo 6r bluemotion i.v.m. de spoiler?
Heb je weerstanden en heb je ze geaard?goede dag leden, ik heb xenon in me auto gezet. nu als ik mijn auto start en dus me lichten automatisch aangaan flikker het?
wie heeft er ook xenon en wie herkent dit|?
goede vraag maar heb het laten doen. maar ze zitten die kleine adapters zitten vast geplakt op plastic.Heb je weerstanden en heb je ze geaard?
Zou fijn zijn.@Walter-GTI Als accu loshalen niet werkt, ik heb OBDEleven indien de error code gereset moet worden.
Zo denk ik ook altijd maar bij van alles ach ja, daar heeft iemand voor gestudeerd heDenk ik ook vaak zat bij draden bv. Onder de motorkap, niet teveel aandacht aan schenken je moet maar denken dat ze er over na gedacht hebben bij de constructie
Stuur maar via pm wanneer, je kan na werk / s avonds langskomen ofzo?Zou fijn zijn.
Heb via OBD2 elm237 torque pro foutcodes gezocht, niks gevonden
Zojuist accu los voor 5min.. maar nog steeds airbag lampje bij snelheidsmeter
Zag dat je ook bij ASML werkt.. ik woon daar 6min vandaan
idd niet veel verstand van. vraag me wel aan wat er niet goed is...bedoel alles is nieuw,Dan gewoon terug gaan. Duidelijk te zien dat je er zelf weinig verstand van hebt
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.