Waarom zou je up willen scalenAls ik up-scale naar 10W40 olie. Klopt het dan dat ik niet meer terug mag naar 5W40/5W30? Wat is daar de reden voor?
Wordt het dan niet meteen een heel duur grap? Ik kan ook zo 1, 2, 3 geen bedrijven vinden die de moeite willen nemen om een regenlichtsensor te retrofitten..Ja dat denk ik wel, maar waarom zou je dan niet meteen je rls mee pakken ?! Dan heb je ook meteen de mogelijkheid voor ch lh bijv.
Gevraagd, die doen dat niet.Cartronics, die doen dat 100%
Haal alles eruit. Ga rijden en kijk of je t nog hoort
Is het mogelijk om voor een Polo 6C een automatisch dimmend binnenspiegel te retrofitten zonder RLS (rain light sensor). Zo ja, hoe?
Ja klopt de randloze variant vind ik ook heel mooi, maar dat zijn volgens mij met de houdertjes voor met de regenlichtsensor. Ik weet niet zo goed waar ik de houders kan vinden voor zonder de regenlichtsensorKijk anders of je gewoon die van de golf 7 kan pakken, en dan.. de randloze variant, die vind ik persoonlijk iig erg mooi.
Die zijn er volgens mij ook niet. Dacht dat dimmende spiegel in het pakket zat met licht & zicht. Maar je kan de sensor ook gwn niet aansluiten bijv. Of eruit halen.Ja klopt de randloze variant vind ik ook heel mooi, maar dat zijn volgens mij met de houdertjes voor met de regenlichtsensor. Ik weet niet zo goed waar ik de houders kan vinden voor zonder de regenlichtsensor
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.