https://www.volkswagen.nl/service/pechhulp/instructieboekjeIemand toevallig een instructie boekje over in het Nederlands?
Heb een Duitse er bij zitten. Ben niet zon wonder in Duits.
Voor polo’s uit 2014.
Volkwagen
E golf 2018
136 pk
https://www.volkswagen.nl/service/pechhulp/instructieboekjeIemand toevallig een instructie boekje over in het Nederlands?
Heb een Duitse er bij zitten. Ben niet zon wonder in Duits.
Voor polo’s uit 2014.
Ik rij er al jaren mee.10w40 kan ook gewoon hoor
Is er toevallig niet een 'dummy' regen -en lichtsensor?Die zijn er volgens mij ook niet. Dacht dat dimmende spiegel in het pakket zat met licht & zicht. Maar je kan de sensor ook gwn niet aansluiten bijv. Of eruit halen.
Ik heb zo n spiegel liggen van een golf 7.Neuh dat zeg ik ook niet. Zeg alleen als je zn spiegel wilt, pak dan gwn die sensor mee aangezien die er dan min of meer bij zit toch?!?
RLS meenemen kan, maar ik heb geen climatronic en dus moet mijn voorruit blijkbaar dan ook meteen verwisseld worden en weet ik veel allemaal wat, dan wordt het ineens een heel duur grap terwijl ik initieel alleen een automatisch dimmend binnenspiegel wil.Ja dat bedoel ik ja, als je dan toch bezig bent met zn spiegel.. probeer dan rls mee te nemen toch? Tenzij je het nut niet inziet van een rls natuurlijk
Ik heb zo n spiegel liggen van een golf 7.
Daar zit niet zo een regensensor bij hoor.
Maar vanaf het voetje omhoog komt er wel een gootje of afdekking op je raam waar het snoer doorheen kan.
Als je dat meer bedoelt,
dan zou je er een sensor in kunnen drukken ja.
Maar het is niet nodig voor de spiegel.
Hallo allen,
Heb vandaag met het mooie weer maar de koplampen eraf gehaald en led-lampen geïnstalleerd (auxbeam h4). Ik zit alleen met het volgende, ik moest de draden en decoderbox in de behuizing proppen. Alles paste precies, alleen zit alles wel tegen de achterkant van de led-lampen aan. Kan dat of verbrand de achterkant van de led de bedrading en decoder als het heet word? Zie foto:
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Je kan problemen krijgen met afstellen omdat er geen bewegingsruimte nu is.
Hoe kan ik zelf een topic aanmaken in forum? Of moet ik daarvoor premium aanschaffen of aantal berichten hebben geplaatst?
Hoe doe je dat? Lijkt me wel een klusje voor vandaag..
Ik heb deze: 5K7857511A9B9Kan je misschien een foto maken van dat spiegeltje als je die hebt, dan weet ik waar ik op moet letten. Voor zover ik het zie op de filmpjes moet je een soort rondje hebben om het vast te maken aan het raam (waar nu mijn huidige binnenspiegel aan vastzit)
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.