Het grote 'kleine vragen' topic

Foto 1 is je inspectie interval.
Foto 2 is je olie wissel interval.

Ligt er aan welke in welke LongLife categorie je auto valt.
Ik vermoed dat jou polo elke jaar voor inspectie moet en om de 2 jaar voor een olie wissel. Kijk als je 30k in het jaar rijd wordt dit vaak gecombineerd. Dan zal het display Olie+inspectie aangeven nu.

Als jij je polo op contact zet , wat staat er op het display ? Welke service wordt vermeld ?

En dat de teller stand oploopt qua beurt daar heb ik geen antwoord voor.


Als ik de Polo op contact zet dan zie ik een sleutel knipperen en staat er alleen inspectie
in het display...
 
Als ik de Polo op contact zet dan zie ik een sleutel knipperen en staat er alleen inspectie
in het display...
Hij is dus nu toe aan alleen een inspectie.. maar zodra die stand vanuit foto 2 op 2.500 km staat, komt er ook een melding van olie bij. Maar als je nu een beurt laat doen wordt het gewoon een Olie wissel +inspectie.
 
Volkswagen  Golf GTI ED35  2.0TSI 
  • Leuk
Waarderingen: HoMi
Voor mijn eerste grote beurt vraagt mijn Bosch Car Service garage 335 euro.
Dit is inclusief grote uitgebreide inspectie en proefrijden. Het uurloon alleen al
bedraagt 170 euro totaal. Ben hier al 10 jaar klant en zeer tevreden over hun
service en ze rekenen vaak niets voor kleine reparaties... Heb alleen nu wel
moeite met het totale uurloon...

Is het 170 euro per uur? Of heb je in totaal 170 euro betaald voor meerdere uren?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI BlueMotion + Skoda Karoq 1.5 TSI Style Business 
Is dat ook zo als je de oude radio/nav terug plaats. Wil als ik ooit mijn polo inruil cq verkoop mijn RNS 310 terug plaatsen. (ipv van de rcd330 sowieso zonder code)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI 90pk BMT 
Is dat ook zo als je de oude radio/nav terug plaats. Wil als ik ooit mijn polo inruil cq verkoop mijn RNS 310 terug plaatsen. (ipv van de rcd330 sowieso zonder code)
Dan moet je wel de code invoeren als het goed is, heb het vaker gedaan en de ene keer wel en andere keer weer niet een code hoeven in te vullen
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90pk & 1.2 TDI~100pk 
Dan moet je wel de code invoeren als het goed is, heb het vaker gedaan en de ene keer wel en andere keer weer niet een code hoeven in te vullen

ooh oke thanks voor je antwoord kan namelijk nergens de bij behoorde code vinden. Niet in het boekje en op het apparaat zelf. waarschijnlijk opvragen via de dealer. Is wel origineel met RNS geleverd heb wel het haaienvinnetje en geen aux aansluiting bij de versnellingspook.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI 90pk BMT 
Na het wassen van me auto schrok ik me rot toen ik dit zag op mijn koplampen.:eek:
Iemand die weet wat dit is en waar dit zo ineens vandaan komt?
 

Bijlagen

  • DA057F47-6429-49B3-99B3-AEB9163B95C5.jpeg
    DA057F47-6429-49B3-99B3-AEB9163B95C5.jpeg
    1.4 MB · Weergaven: 83
Volkswagen  Polo team 6r  1.2tsi 105pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!