Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
2G0601025DFZZ
`SEYNE` heten ze
Nope, is allemaal aftermarket. Orgineel gezien zou daar een alarm op zitten als je dat in je auto hebt. Maar is een leuke idee om toch iets met de ruimte te doenWeet iemand of de Polo 6R ooit een zonnebrilvak optie in het middelste interieurlicht heeft gehad? Ik ben bekend met de opzetvakjes voor over de handgreep boven de portieren, maar zou een vakje in het midden bij de interieur verlichting mooier/handiger vinden. Er lijkt ook een loze ruimte te zitten waar evt een vakje zou kunnen komen, maar kan geen onderdeel nummers vinden...
Naar mijn weten ngkiemand enig idee welke merk het beste is met bougies voor de polo 6R 1.4 16v
Ik twijfel tussen ngk, bosch en beru.
Wat zet jij er in?Zijn allemaal goede merken. Denso is ook een prima merk.
Ze gaan allemaal makkelijk de 60k interval meeiemand enig idee welke merk het beste is met bougies voor de polo 6R 1.4 16v
Ik twijfel tussen ngk, bosch en beru.
Helemaal top dan weet ik voldoende. Thanks allemaalZe gaan allemaal makkelijk de 60k interval mee
omruilen en Sachs monteren. Dempen een stuk fijner.Beste leden,
Ik had laatst mijn schokdempers vervangen en ik vind dat ze niet helemaal optimaal de klap opvangen. Betreft de Monroe schokdempers. En febi Bilstein veren voorin. Nu mag ik ze omruilen van de winkel.
Ik twijfel of ik voor Monroe moet gaan of Sachs. Ik zag dat sachs bij polo 6r schokdempers is gebruikt.
Wat raden jullie aan en wat doen jullie erop?
En de febi bilstein veren die zijn prima?omruilen en Sachs monteren. Dempen een stuk fijner.
Want gebruik jij zelf ook sachs op dit moment?Sachs is origineel voor de polo en in mijn ervaring gaan monroes ook minder lang mee.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.