harun-cuk17
Lid
Mocht hij niet vervuild zijn, alle 4 vervangen of kan 1 vervangen ook?Je kunt ze eruit halen en kijken naar vervuiling, dat is de meest voorkomende reden dat een bougie het niet meer doet.
Volkswagen
Polo 6R
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Mocht hij niet vervuild zijn, alle 4 vervangen of kan 1 vervangen ook?Je kunt ze eruit halen en kijken naar vervuiling, dat is de meest voorkomende reden dat een bougie het niet meer doet.
Ik snap hem. Ik ga ze bekijken inderdaad. Maar de foutcode p0304 is al weg en is niet teruggekomen. Kan het dan alsnog een slechte boegie zijn?je kunt ze ook eens onderling verwisselen, maar als een bougie slecht is verwacht ik wel een P0304 die een P0303 wordt, als je 3 en 4 wisselt.
Las over kopervet dat dit flinke storingen kan geven met sensoren.Kopervet is ook prima. Doet zijn werk ook heel goed
Je vet ook geen sensoren in. Gewoon geleidepennen en bouten onder andere.Las over kopervet dat dit flinke storingen kan geven met sensoren.
Als ik het zo lees ga ik toch voor Plastilube van ATE of universeel keramisch vet van bv. Febi.
Sinds me oude pomp eruit is heb ik ellende gehad. Oude pomp weer terug ellende heel wat minder. Voor dat ik ging wisselen was er niks aan de hand. Ik denk dat de defecte pomp een klap heeft gegeven op de boegie of dat de boegie vervuild is. Heel misschien bobine. Maar dan zou ik toch nog steeds een foutcode moeten zien? Ik zie geen foutmeldingen meer.Kansloos.
@harum het kan een bougie zijn, bobine, injector, kabelbreuk, bougie kabels, verbeelding, paranoïde. Is zo niet te zeggen.
Dat snap ik!Je vet ook geen sensoren in. Gewoon geleidepennen en bouten onder andere.
Kansloos wat betreft mijn kras herstellen? Hoe is dit dan wel op te lossen? Alleen spotrepair o.i.d.?Kansloos.
@harum het kan een bougie zijn, bobine, injector, kabelbreuk, bougie kabels, verbeelding, paranoïde. Is zo niet te zeggen.
Oke thanks, geen idee stond in een parkeergarage en vanochtend dit@lakschade: ja dat wordt spuiten want de lak is er echt af. vandalisme?
@harum: pompen geven geen klappen op bougies en voordat een bougie kapot is van een beetje rijk lopen kun je dat wel zien aan de kleur en aanslag. ik zou eerder aan injectoren denken, of een focus op iets wat je denkt dat er is, en dan vanzelf zich bevestigt.
Kopervet kan een geleidende werking creëren wat bijvoorbeeld je abs sensor kan beïnvloeden.Kopervet is ook prima. Doet zijn werk ook heel goed
Als het wit is, dan is het vaak door de laklaag heen.Na schoonmaken is de kras nog zeker zichtbaar en voelbaar maar lijkt niet enorm diep. Hij is wel wit
Ah op die manierDat snap ik!
Gaat er meer om dat als het door rijden/wassen/regen toch verplaatst en op ongewenste plekken terecht komt (Google maar eens).
Een ieder zegt iets anders. Iedereen een andere ervaring. Dus wat zeg jij. Plastitube?Kopervet kan een geleidende werking creëren wat bijvoorbeeld je abs sensor kan beïnvloeden.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.