Het grote 'kleine vragen' topic

je kunt ze ook eens onderling verwisselen, maar als een bougie slecht is verwacht ik wel een P0304 die een P0303 wordt, als je 3 en 4 wisselt.
Ik snap hem. Ik ga ze bekijken inderdaad. Maar de foutcode p0304 is al weg en is niet teruggekomen. Kan het dan alsnog een slechte boegie zijn?

Volkswagen  Polo 6R 
Iemand tips hoe dit te herstellen? Polijsten? En wat dit kan kosten?

Na schoonmaken is de kras nog zeker zichtbaar en voelbaar maar lijkt niet enorm diep. Hij is wel wit

IMG_6463.webp

Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R 
Kansloos.

@harum het kan een bougie zijn, bobine, injector, kabelbreuk, bougie kabels, verbeelding, paranoïde. Is zo niet te zeggen.
Sinds me oude pomp eruit is heb ik ellende gehad. Oude pomp weer terug ellende heel wat minder. Voor dat ik ging wisselen was er niks aan de hand. Ik denk dat de defecte pomp een klap heeft gegeven op de boegie of dat de boegie vervuild is. Heel misschien bobine. Maar dan zou ik toch nog steeds een foutcode moeten zien? Ik zie geen foutmeldingen meer.

Volkswagen  Polo 6R 
Iemand tips hoe dit te herstellen? Polijsten? En wat dit kan kosten?

Na schoonmaken is de kras nog zeker zichtbaar en voelbaar maar lijkt niet enorm diep. Hij is wel wit

IMG_6463.webp

Dit lijkt me serieuze lakschade. Heb zelf ook zo'n soort plekje op een van m'n deurportieren (gelukkig wel wat kleiner). De enige manier om dit te herstellen was een nieuwe laklaag en dat zou me €800 kosten..

Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 9N3 1.6 16V '09 
@lakschade: ja dat wordt spuiten want de lak is er echt af. vandalisme?
@harum: pompen geven geen klappen op bougies en voordat een bougie kapot is van een beetje rijk lopen kun je dat wel zien aan de kleur en aanslag. ik zou eerder aan injectoren denken, of een focus op iets wat je denkt dat er is, en dan vanzelf zich bevestigt.

@lakschade: ja dat wordt spuiten want de lak is er echt af. vandalisme?
@harum: pompen geven geen klappen op bougies en voordat een bougie kapot is van een beetje rijk lopen kun je dat wel zien aan de kleur en aanslag. ik zou eerder aan injectoren denken, of een focus op iets wat je denkt dat er is, en dan vanzelf zich bevestigt.
Oke thanks, geen idee stond in een parkeergarage en vanochtend dit ☹️

Volkswagen  Polo 6R 
Als het wit is, dan is het vaak door de laklaag heen.

Je kan voor de 'beun maar het werkt' oplossing gaan wat een lakstift zal betekenen.
Daarna nog even met blanke lak er overheen en goed polijsten. Het zal geen pareltje worden, maar het werkt en het zal de kras voor 70-80% laten verdwijnen.

Alternatieve oplossing is spotrepair oftewel veel euromuntjes.

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!