Het grote 'winter' topic 2019

Het gaat zich niet om de ijskrabber zelf, maar om wat zich tussen de ijskrabber en de ruit bevind. Dat maakt krassen :)

Ik kan bijna wel zeggen dat ik - meestal - hele schone ruiten heb en altijd het gedeelte van de ijskrabber warme ik over de ruit heen ga nog eens extra schoonveeg tussen mn vingers voordat ik aan de slag ga en toch....
 
Volkswagen  Polo AW Comfortline  1.0 TSI 95ps DSG 
Geloof mij! Heb er helaas jaren "ervaring" mee :disappointed:


Deze is nu in de aanbieding..

 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
  • Leuk
Waarderingen: Tuono
[

Meest premium merk van die 3 en je krijgt maar een ijskrabber? Hmm....

Maar het is wel een luxe ijskrabber :)

  • Original Audi Eiskratzer mit Handschuh
  • 100% Audi Original Zubehör
  • inklusive Vorrichtung zum Säubern der Wischerblätter von Eis
  • durch den gefütterten, wasserdichten Handschuh bleibt die Hand beim Eiskratzen angenehm warm
  • der integrierte Reflektorstreifen erhöht die Sichtbarkeit im Straßenverkehr
  • das hochwertige AUDI-Design rundet den Eiskratzer ab
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
  • Leuk
Waarderingen: Tuono
Ik las dit op internet: Minder kans op krassen...

Gebruik ontdooispray (kan u zelf maken!)

Geen zin om uw autoruit te krabben? In de winkel zijn verschillende sprays te koop die uw ruit in no-time ontdooien. Maar wist u dat u deze ontdooispray ook zelf kan maken? Meng een derde water met tweederde azijn of ontsmettingsalcohol. Doe het in een plantenspuit of lege schoonmaakflacon. Dit heeft dezelfde werking als het goedje dat u in de winkel koopt!
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
  • Leuk
Waarderingen: Ruud9N en Tuono
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!