BlackChromePolo
Lid
Dikke sloffen hoor
Volkswagen
Polo Comfortline 6c
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Iets eerder mag wel hoor, bij temperaturen van rond de 7 graden zijn winterbandjes al handig.Pas als het vriest of de wegen wit worden
Dan ben ik toch benieuwd waar jij je wagens huurt.Rubbere matten doet mij denken aan aannemersbusjes, huur auto's.. maar dat is mijn eigen beleving.
Dan ben ik toch benieuwd waar jij je wagens huurt.
Ben wel bnwd welke ijskrabber jullie gebruiken, ben altijd bang dat je krassen krijgt van die dingen...
Ik ook! Ik probeer die dingen zo min mogelijk te gebruiken en als ik denk nou deze is goed.... toch altijd weer een kras
Raar dat je daar krassen van krijgt? Een ijkrabber is van een zachter materiaal dan een ruit.
Het gaat zich niet om de ijskrabber zelf, maar om wat zich tussen de ijskrabber en de ruit bevind. Dat maakt krassen
Meest premium merk van die 3 en je krijgt maar een ijskrabber? Hmm....Trouwens, vanaf 1 november kan je bij de dealer een Volkswagen wintercheck laten uitvoeren voor €20,- en dan krijg je een gratis rubberen mattenset voor erbij! In de webshop was een setje al gauw het dubbele.
Bij Seat krijg je zo'n gave lederen portemonnee voor je creditcards die je omhoog kan wippen. En bij Audi een ijskrabber met handschoen.
Wie gaat nog meer de Volkswagen wintercheck laten uitvoeren dit jaar?
Geloof mij! Heb er helaas jaren "ervaring" meeRaar dat je daar krassen van krijgt? Een ijkrabber is van een zachter materiaal dan een ruit.
Ik gebruik een van de dealer, met zo'n handschoen er omheen
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.