mausie
Bekend lid
Hoeveel kuub sneeuw neem jij mee
Voordat je instapt je schoenen even afkloppen. Rubberen matten is echt een aanrader!
Ik vind het een goed idee, waar koop je die matten?
VW
Polo 6C/Golf 7
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hoeveel kuub sneeuw neem jij mee
Voordat je instapt je schoenen even afkloppen. Rubberen matten is echt een aanrader!
Winterbanden zijn niet alleen voor in de sneeuw!Niks!!! Winterbanden is hier niet nodig! Alleen als je naar zon god vergeten ski oord gaat! Never nooit dat ik daar naar toe ga! Beetje je nek of benen breken.
Gewoon rustig aan rijden en anders beetje slippen. Wordt toch meteen gecorrigeerd, ABS
En hier is de sneeuw bijna niks. En de aarde warmt alleen maar op :O Dus verwacht geen pakken sneeuw.
wat voor spul gebruik je om je kunsstof stukken goed schoon te krijgen? zoals mistlamp grille etc
Sla olie voor fftjes, ik heb alles zwart gespoten. Lelijk dat kunststof na een tijd..wat voor spul gebruik je om je kunsstof stukken goed schoon te krijgen? zoals mistlamp grille etc
GMP Wonder AnthraciteWow, welk type velg is dit?
wat voor spul gebruik je om je kunsstof stukken goed schoon te krijgen? zoals mistlamp grille etc
De grip bij lage temperaturen is aanzienlijk beter.
Ook indien er sneeuw ligt rij je makkelijker dan met zomerbanden.
Al blijft het oppassen
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.