Het huisdierentopic! Part one....

nou bas mijne is wel al gevuld dus heb maar even een foto voor je gemaakt:
zeewolde2012041200159-1.jpg

dit is mijn trots:
zeewolde2012040500151-1.jpg

160x60x60.
straks de zwarte kunstofkap passen voor erop!
 
In mijn subtropisch aquarium zwemmen twee van deze grote groene monsters (kruising zaagrug/geelbuik/geelwang), een mossel, iets van 50 guppen (varieert, goede bron van voedingsstoffen), en een gigapleco (40cm). Al dat, gezellig in een aquarium van 150x60x50.

Twan:


MrMossel:


Plantenspul:


Matje:


Tron:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ook vaag, zo'n mossel.. doet dat nog iets ofzo? Stick Out Tongue of ligt het er maar een beetje te liggen?
Als ik zo'n groot aquarium had als jou en Lennert had ik wel geweten wat ik erin ging houden: Discusvissen :mrgreen: die zijn zo uber!
Ooit heb ik ze...
 
Zekers doet dat wat! Rondgraven door de tank :)

Eerst zet ie op magische wijze de schelp op z'n kant. Dan komt die tong er gedeeltelijk uit, en die drukt 'm als een soort ploeg door het zand. En sterk dat 't ding is. Echt niet normaal. Langzaam, maar alles, zelfs de grootste blokken hout, worden aan de kant geschoven door de mossel.

Ik heb ook een Pleco trouwens.. heel iets groter dan deze:


Toen wist ik nog niet, dat ze zo groot konden worden:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
damn :-o Op mijn werk hebben we er ook 3 in het aquarium (2 meter) en daar worden ze ook aardig aan de maat, maar ZO groot hoop ik niet dat ze worden haha

Pleco is echt een machtig beest. Net een kleine haai. Als ie kwaad wordt, zet 'ie zijn vinnen maximaal op. Geweldig gezicht. Gek genoeg is Pleco de enige vis die de schildpadden vanaf het begin af aan met rust hebben gelaten. Pleco sabbelt tegenwoordig zelfs de schildjes helemaal af. En dat te bedenken dat ik 'm heb gekregen toen 'ie nog kleiner was dan een gup.

EDIT: Hoorde ik 2-meter bak?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!