Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik had het ergens gelezen, probeer nog te achterhalen waar, maar verklaar je nader, waarom geen First edition?In je onderschrift staat first edition, maar volgens mij klopt dat niet?
Verders wel mooie upgrades, hoewel ik persoonlijk het originele stuur mooier vind.
Ik had het ergens gelezen, probeer nog te achterhalen waar, maar verklaar je nader, waarom geen First edition?
In dat geval is deze Polo zeker geen First Edition meer. Denk sowieso dat naar wens van de eerste eigenaar uitvoeringen aangepast kunnen worden. In de bijlage een folder uit 2014 van de First Edition.First edition heeft witte stiksels in het stuur, pook en handrem en op de plek van de stoelverwarmingknop rechts hoort een pinpas houder te zitten en de tellerbak heeft een ander lcd scherm
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.