Het is zover!!! Gvdddd!!!!

Weet niet wanneer het gebeurd is maar heb je al aangifte gedaan?

Ze sluiten de grenzen er niet voor maar elke pliesieauto die 'm ziet, echte politie of flitspolitie, ziet dan dat ie gestolen is.
Misschien een klein sprankje hoop.

En plaats anders foto's hier van je auto. 99% dat ie al het land uit is maar je creeërt wel wat extra ogen van alle mensen die dit bericht gelezen hebben en vandaag op de weg zitten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dat is nog eens flink balen!
Je kan inderdaad eens wat foto's posten en je unieke kenmerken vermelden.
Idereen van dit forum kijkt naar alle polo's die voorbij rijden (dat doe ik iig).
Dus de kans dat ieman hem tegen komt wordt wat groter..

Sterkte!
 
Dat is ff kut!!!

Mag ik de heren moderatoren, beheerders nogmaals verzoeken, De garage aan te passen?
Deze is nog steeds zichtbaar voor niet leden, zo maak je het de dieven wel heel makkelijk om uit te zoeken!!!!!!!

Mijn garage heb ik uitgeschakeld hiervoor, hoop op jullie medewerking!!!!!!
 
Dat is ff kut!!!

Mag ik de heren moderatoren, beheerders nogmaals verzoeken, De garage aan te passen?
Deze is nog steeds zichtbaar voor niet leden, zo maak je het de dieven wel heel makkelijk om uit te zoeken!!!!!!!

Mijn garage heb ik uitgeschakeld hiervoor, hoop op jullie medewerking!!!!!!

Oef weet niet of het uitnaakt hoor bij mij in elk geval niet meer! Maar wel een goeie tip van je!
 
ik wil hier niemand mee kwetsen fzo, maar zou een stuurslot dit kunnen vermijden hebben? Anders is het mss geen slecht idee om er eentje aan te schaffen voor de nieuwere polo's hier.

Zeker en een ketting, 220, waterboarding en een slaapzak nemen en in je auto slapen kan ook! Mijn Polo wás nieuw en je mag tegenwoordig verwachten dat alle genoemde voorbeelden voor 20 jaar geleden gelden! Daarbij maakt het niet uit wat je doet ze pakken hem toch wel ik hoorde al van slijptolletjes op 12 volt geruisloos dus wat je ook doet de motherfucker naait je toch hard welkom in 2012!
 
Alle kleine aanpassingen qua beveiliging is beter!
Had het verzoek al weken geleden gedaan, maar niets meer over gehoord, jammer, want de garage is voor iedereen zichtbaar.
Een echte garagebox sluit je toch ook af voor je buurtgenoten...

Maar goed Polofreak, sterkte met de afhandelingen van alle rompslomp!
 
Dat is ff kut!!!

Mag ik de heren moderatoren, beheerders nogmaals verzoeken, De garage aan te passen?
Deze is nog steeds zichtbaar voor niet leden, zo maak je het de dieven wel heel makkelijk om uit te zoeken!!!!!!!

Mijn garage heb ik uitgeschakeld hiervoor, hoop op jullie medewerking!!!!!!

Ik heb Garage in zijn geheel onzichtbaar gemaakt voor gasten, zal het nog even opnemen met de rest van de admin/mod groep.
 
BMW  1 serie  1.6 
Pardon, dat vind ik een nogal zwak antwoord Starsky, kleine moeite om de garage dicht te spijkeren...

Niet negatief bedoeld hoor, probeer alleen maar mee te denken voor deze geweldige site, die hard groeit!
 
Hier ben ik dus ook enorm bang voor.. het is algemeen geweten dat VW gegeerd is bij autodieven(vooral golf dan wel, maar toch). Vind het echt erg waar de maatschappij naartoe gaat tegenwoordig.. De beste beveiliging in mijn ogen is een gps systeem met internet die permanent aan je batterij hangt ergens verstopt.. zodat je op elk moment kan raadplegen waar je auto zich bevindt. Ja dat 3g abbonementje kost je misschien 20 euro per maand ofzo, maar denk dat dat het wel waard is moest je dit ooit voorhebben... Veel sterkte en succes met het terugvinden polofreak!
 
De beste beveiliging in mijn ogen is een gps systeem met internet die permanent aan je batterij hangt ergens verstopt.. zodat je op elk moment kan raadplegen waar je auto zich bevindt. Ja dat 3g abbonementje kost je misschien 20 euro per maand ofzo, maar denk dat dat het wel waard is moest je dit ooit voorhebben.
Daar hebben ze weer jammers voor, dan kan er geen signaal verstuurd worden.
 
Garages zijn nu niet meer zichtbaar voor niet leden! Toch is het raadzaam om bijvoorbeeld de foto's die je maakt niet voor je eigen deur te maken. Maar ergens anders. Tevens kun je ook je kenteken wegshoppen op de foto's. Toch is dit alles blijkbaar niet genoeg want PoloFreak had dit alles gedaan maar het mocht toch niet baten :(
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!