Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
haha ik zou voor de zekerheid ook de buurt evacueren in geval val een explosie van blijdschap
Je kunt uitgang B ook met low beam links en low beam rechts verbinden. Extra kabeltje trekken.
Een kabel van links naar rechts krijg je altijd, of een +12V kabel of een uitgang B.
Persoonlijk zou ik 2x een relais monteren, vind ik zelf mooier, maar het is iets duurder (2x relais/voetje/tapjes nodig).
bijvoorbeeld zo'n dingetje
Deze dingen niet gebruiken, snijden de kern gedeeltelijk door en oxideren snel. Grote kans op storingen. solderen of goede kabel schoenen gebruiken.
Jaaaaaa!
Jaaaaaaa
Ingang A = 86 = pin groot licht in de kabelboom
Uitgang A = 87 = pin grootlicht naar lamp (als je de kabel niet doorknipt hoef je deze overigens niet aan te sluiten)
Ingang B = 30 = 12v constant (bv accu)
Uitgang B = 87a = pin dimlicht naar lamp
Min = 85 = aarde (bv accu)
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.