Hij heeft last van jou!Problemen met je toetsenbord?
Spuit 11
Volkwagen
E golf 2018
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hij heeft last van jou!Problemen met je toetsenbord?
Jammer van de dagteller.
ze gaan al richting een half miljoen dus kan nog wel ff mee170.xxx met een 6R BM uit 2013. zelf sinds een half jaar in bezit en 12/13.000 mee gereden. nog een paar kilometertjes en dat oude krot kan al weer naar de sloop
indd mogelijk.Haha! dat klopt! Gewoon jaloezie joh! die oude Merc valt in het niks bij zo'n "dikke" VW Polo!
Moet wel zeggen, met die Merc heeft hij al meer gezeur gehad dan met z'n Jetta BM die hij ervoor had!
Caddy: 17.700 (0 km op 20-11 - 2018)
RS3: 69.500 (37.500 km op 16-03 - 2018)
@Franklin Polo6R Als ik mijn werkgever moet geloven, rijd een E320CDI uit 2004, haalt die van mij de 2 ton niet. Hij komt dan net dat ene cilindertje te kort
Maarja, 't hoeft ook niet hard te gaan, vroggah liepen de trekkers (met 3 cilinders) ook niet zo hard als nu, maar vele doen het nog steeds! Die olle trekker van mij puft nog wel een paar kilometertjes door hoop ik!
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.