hier ligt het aan de rijstijl en desnelheid ;p ik heb nogal een zware voetKan van alles zijn; bandenspanning, airco, uitlijning van de banden, luchtfilter, staat van de banden, verlaagd of niet verlaagd, beladen of bijna onbeladen, cruisecontrol of niet, rijstijl.. ga zo maar door erg lastig te bepalen.. kan zelfs aan dingen liggen waar je geen invloed op hebt.
Prima score hoor!eindcalculatie na verkoop van mijn polo over 107.000 gereden km in 39 maanden.
1 : 21,09
dat wil zeggen met 45 liter in de tank zonder gebruik van de ontluchtingsnippel te gebruiken 950 km , en met ontluchtingsnippel gebruik met 8 liter meer in de tank 1117 km op een tank.
gr marcel
Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
Hoeveel liter tank?Maar jou polo heeft 3 cilinder en bleumotion techniek. is wel netjes verbruik. mijn heeft 4 cilinder met 1.9 liter blok diesel rijd 1250 op volle tank en geen bleumotion techniek en rijd op winterbanden. het is ook niet slecht!
Hoeveel liter tank?
Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.