Waar kom je vandaan daar
Polo 1.6 TDI Highline
Voor een 6c gti met zoveel power?Als ik het hier allemaal eens doorlees heb ik de grootste zuipert van Nederland volgens mij
ik rijd met een volle tank BP ultimate 98 nog geen 350Km en het is echt niet zo dat ik als een dol dwaze gek altijd met mn voet op de bodem rijd
1:7,7 dat valt bij mij wel onder zuipen ja. Dat deed ik nog bijna beter met mijn W126 500SEL.Als ik het hier allemaal eens doorlees heb ik de grootste zuipert van Nederland volgens mij
ik rijd met een volle tank BP ultimate 98 nog geen 350Km en het is echt niet zo dat ik als een dol dwaze gek altijd met mn voet op de bodem rijd
Welke app gebruik jij hiervoor?Polo 1.2 TDI Bluemotion.
Staat nu 102.000 op de teller.
Je kan hier mijn verbruik zien wat ik over 36000km heb bijgehouden in app-je.
https://play.google.com/store/apps/details?id=ch.simonmorgenthaler.fuellog&hl=nlWelke app gebruik jij hiervoor?
1200!!!!???? dafuqAls ik de tank luchtvrij maak, haal ik 1200 kilometer op 1 tank. Ik tank dus voor +/- 60 euro.
Ik rijd dan 120 op de cruise.
Toevallig net getest op en naar naar Parijs.
1200!!!!???? dafuq
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.