Hoe kom jij aan 1:34?Huh, 1 op 34?
Dat kan toch helemaal niet. Het is toch geen diesel of Lupo 3L?
Ik had laatst ook, voor mijn gevoel, zuinig gereden en had een gemiddeld verbruik van 4,3 (ongeveer 1 op 21). Maar 1 op 34?
Hoe kom jij aan 1:34?
Hij heeft 721.2 km. gereden met een volle tank. Als ik dat tegen die 41 liter afzet dan kom ik op een verbruik van 1:17.6.
Alleen niet heel erg slim om dit te doen. Dat ventiel zit er niet voor niets. Zo kun je de tank zo ontzettend vol gooien dat het mogelijk is dat je bij de eerste de best bocht/hobbel brandstof verliest.Bij de vulopening zit een nippel, als je deze in duwt tijdens het tanken kan er extra brandstof in
Ik hou al vanaf begin , dat is juni 2010 elke tankbeurt bij. De maximale afstand die ik op een tank heb afgelegd is 1.414 km. Dat kwam neer op een verbruik van 1 op 27,725. Dat waren allemaal mooie ritten, 180 km per dag, vrijwel alleen maar snelweg, mooi weer etc. In de loop der jaren heb ik een paar keer een verbruik gerealiseerd van 3,1 liter per 100 km en 1 keer 3 liter per 100 km. Momenteel haal ik dat niet meer, omdat ik nu veel korte afstanden rijdt en veel start en stopwerk heb, dan kom ik uit tussen de 1 op 18 en 1 op 21. Over de eerste 240.000 km kom ik op 1 op 22,5.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.