Niet zo hard optrekken en niet al te hard gaan rijden..
Volkswagen
Polo
1.2 TSI 105pk
Alles is afhankelijk van het rechter voetje en de schakelmomenten.Hoe doen jullie dat... ik kom met mijn eco bak niet verder dan 1 op 16.5
40 liter tanken. 650km rijden.
Als je gaat voor een laag verbruik ... ja, dan zal je wel die richting uit moeten.Dus schakelen bij de 2.000 toeren en rijden als een oude lul. Verkeer dat zit te drukkte als 'we' de snelweg weer opkomen met 85km/h. Inhalen met 1 km/h verschil en in de zomer met een zweetreet in de auto omdat de airco een te grote verbruiker is. Vergeet natuurlijk het plakken achter een vrachtwagen niet.
Zoiets?
(wel grappig, als ik NL rijd, zijn het altijd de 1.2TDI bluemotions die t hardst racen op de linkerbaan )
Een Polo alleen voor de meetings?Let er eigenlijk niet op word alleen gebruikt voor meetings heb er nu 5500 km op staan
ik haal iets meer dan 600 km met mijn polo 1.2 80 PKHaal de 500km niet met mijn 1.4 16v 75pk veel binnendoor.. En korte afstanden vaak 400 tot 500 km met een tank soms zit hem nog wel eens op de zak zodat hij niet lui wordt[emoji41]
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.