870KM. met mijn laatste tankbeurt. (gisteren in België. Wat een heerlijke prijzen zijn het toch. € 1,249)
Ja, je rijdt alleen korte afstanden Komt je verbruik niet ten goede En juist een keer flink doorjassen op de snelweg wil 't een en ander ook nog wel weer eens wat soepeler en zuiniger laten lopen550km, rij relatief "rustig" kom haast nooit boven de 3000 toeren?
Korte afstanden van 15km per keer en bijna nooit snelweg.
1.4 16V uit 2005, doe ik iets verkeerd?
Binnekort maar ff de grens over danJa, je rijdt alleen korte afstanden Komt je verbruik niet ten goede En juist een keer flink doorjassen op de snelweg wil 't een en ander ook nog wel weer eens wat soepeler en zuiniger laten lopen
Tja, diesel rijden kan ik niet permitteren. (MRB)Diesel staat hier nog een tijdje rond de 1€/l
en benzine 95 laagste 1,243€ in mijn regio.
Hoeveel liter tank jij? Toen ik bij de eerste klik stopte kreeg ik nog geen 40 liter in. Dat gaat ten koste van je actieradius.550km, rij relatief "rustig" kom haast nooit boven de 3000 toeren?
Korte afstanden van 15km per keer en bijna nooit snelweg.
1.4 16V uit 2005, doe ik iets verkeerd?
Tja, diesel rijden kan ik niet permitteren. (MRB)
De goedkoopste waar ik van heb gehoord is € 1,199. De goedkoopste waarvan ik weet is € 1,205 (DATS24 Beringen)
Hoeveel liter tank jij? Toen ik bij de eerste klik stopte kreeg ik nog geen 40 liter in. Dat gaat ten koste van je actieradius.
Nu heb ik een aantal keer ontlucht en flink door geknepen en krijg ik er 50 liter in. (terwijl je maar een 45 liter tank hebt )
Meer brandstof is meer actieradius.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.