eerder 1 op 4. GrafhokReed jij niet 1/40??
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI
-
-
eerder 1 op 4. GrafhokReed jij niet 1/40??
Ik herninner me een foto op fb! [emoji14]eerder 1 op 4. Grafhok
jaa maar dat is als ik 75 op cruize control rijd dat is wel heel erg he.......Ik herninner me een foto op fb! [emoji14]
Wie mooi wil zijn moet pijn lijden, dus ook in je portemonnee...Rijdt iemand hier ook 17 inch in combinatie met een externe ecu? Ik haal nu 900 a 1000 kilometer met 1 volle tank en 15 inch wielen, zal dit veel verschil maken met 17 inch ? Omdat ik voor 17 inch sloffen aan 't kijken ben.
ik rij met 17 inch met bandenmaat 215/40/17 en ik rij ronde de 700 km met een tank. ik heb nog een set 17 inch te koop met 205/45/17 banden. deze hebben ongeveer 600 km onder de auto gezeten. Ze staan ook hier te koop op deze site.Rijdt iemand hier ook 17 inch in combinatie met een externe ecu? Ik haal nu 900 a 1000 kilometer met 1 volle tank en 15 inch wielen, zal dit veel verschil maken met 17 inch ? Omdat ik voor 17 inch sloffen aan 't kijken ben.
ik rijd met 215/45/17 en met externe ecu, met een volle tank rijd ik eigenlijk altijd 780-800 km. maar zeker niet meer. nou mag ik wel graag een beetje vlot met het verkeer meerijden, maar op de snelweg nooit harder als 130 km\h want dan begint hij te zuipenRijdt iemand hier ook 17 inch in combinatie met een externe ecu? Ik haal nu 900 a 1000 kilometer met 1 volle tank en 15 inch wielen, zal dit veel verschil maken met 17 inch ? Omdat ik voor 17 inch sloffen aan 't kijken ben.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.