Ik vraag me nog steeds af waar deze ontluchtingsnippel zit.. Iemand zin om een foto te trekken en een grote rode pijl bij te tekenen?
Maar je ziet het niet bij elke auto. Bij Volkswagen meestal wel maar bij heel veel andere merken kan je niets meer indrukken.Elke auto heeft dat normaal . zal zien dat ik er foto van kan pakken
Met mijn 1.2 TSI, 90pk (Polo 6R/6C van November 2014) haal ik geregeld rond de 800km op een tank. Rij dan ook zelf constant op cruise-control, vaak laten uitrollen etc. Bovenstaand is wel op dit moment gebaseerd op het rijden met winterbanden, 215/45/16R van Hankook.
Niet gek, 800 km op 215 breed... Hoop dat ik dat ook ga halen als 'k de zomerslofjes er weer onder heb 'T was tot nu toe niet gelukt iig
Meestal wordt voor de winterband een smallere bandenmaat geadviseerd, omdat een smallere band minder water hoeft af te voeren en het sneller kan doen, dus minder snel gaat aquaplanen, vandaar dat ik een extra set wintervelgen heb gekocht met 185/60/15 banden.Kreeg een zomerset van de dealer geleverd in November.. 215/45/16 daar dan ook maar de maat winterband op gepakt aangezien het merendeel zei "Behou dezelfde maat". Nu dus om naar 215/40/17 voor de zomer.
@Wicko071 in de tank gaat ongeveer 45 liter. Tank altijd minder en heb nog voor ongeveer 25km extra over.
Reed jij niet 1/40??600 ..........
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.