V
Verwijderd lid 9959
Heb het al 5 jaar met 2 auto's, nooit wat gebeurt
Ontzettend zwaar om het dicht te doen..Heb het al 5 jaar met 2 auto's, nooit wat gebeurt
Heb het al 5 jaar met 2 auto's, nooit wat gebeurt
Ontzettend zwaar om het dicht te doen..Heb het al 5 jaar met 2 auto's, nooit wat gebeurt
Ik laat het maar erop, men zegt dat het op den duur wat lichter gaat worden maar welke veren moet ik er extra opgooien? gezien die enkel uit het slot word geschoten hij gaat niet helemaal open.Heb het al 5 jaar met 2 auto's, nooit wat gebeurt
Hmm, dan heb je dus de gasveren niet nodig dan kan je gewoon je eigen OEM dempers gebruiken & puffers?Inhakend hierop. Heb deze dingen ook al eens voorbij zien komen, maar ik heb geen idee of dit goed werkt... Dus wie waagt het erop en besteld ze?
Automatische Heckklappe VW Polo 6R 3 - 5 Türer (2009-2013), 19,99 €
Nachrüst-Set zur automatischen Heckklappenöffnung: 2 Schrumpfschläuche inkl Feder und Unterlegscheibe Einbauanleitung Passend für: VW Polo 6R (Bauzeiwww.gb-tuning.de
Je hebt dus mogelijk alleen nieuwe veren nodig als ze niet meer sterk genoeg zijn (zie laatste quote in het filmpje)
Hmm, dan heb je dus de gasveren niet nodig dan kan je gewoon je eigen OEM dempers gebruiken & puffers?
Hmm moet nog steeds de veren kopen wat je mij had verteld, maar weet nog niet welke veren preciesLet op dat ze niet op elk type passen, heb toen een setje gepast bestemd voor 6r op mijn 6c, klep ging niet meer dicht
Als ik onderstaande aanschaf werkt het dan op mijn 6r en waar kan ik deze het beste kopen?
1L0 827 550 Seat tolledo achterklep dempers
1K8 827 761 D Scirocco achterklep puffers
Ik zal wel niks meer vragen op het forum
Vragen staat vrij, ik bedoel het niet onaardig, maar de waarheid is soms confronterend en niet iedereen kan dat hebben.Ik zal wel niks meer vragen op het forum
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.