heb ik naast onderstaande onderdelen nog meer nodig?
Een versnapering voor tijdens het klussen? Anders denk ik dat het zo compleet is voor zover ik kan lezen.
Volkswagen
Polo 6C
1.4 TDI 110pk DSG
heb ik naast onderstaande onderdelen nog meer nodig?
Thnx, nu wachten op de bestelingEen versnapering voor tijdens het klussen? Anders denk ik dat het zo compleet is voor zover ik kan lezen.
@racoon Het is vrij makkelijk. Met een sleutel de puffel kwartslag draaien.
Nieuwe erin en dan weer kwartslag terug draaien. Waarschijnlijk werkt het nog niet en zou je zoals eerder vermeld de puffer moeten aanpassen.
Ik heb een uitgebreide beschrijving gevonden.
Automatisch öffnende Heckklappe
Diese Anleitung wurde verfasst von Motetus. Der Umbau zur automatisch öffnenden Heckklappe ist simpel. Warum das Ganze? Bei kurzem Druck auf das mittlere Symbol des Fernbedienungsschlüssels wird das Heckklappenschloss entriegelt (die Türen bleiben zu), bei längerem Druck springt die Klappe...www.polo9n.info
Vast wel, lees de handleiding goed door.Werkt dit ook met 2 linker handen haha
blijven proberenHet is mij nog steeds niet gelukt
Ik heb een extra veer om de stang gedaan en uitgebuit met carrosserieringen, werkt perfect.
Volgens mij de veer die de remschoen op zijn plek houdt bij een golf 2.
Hahaha, had een bak vol voor me staan
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.